ثاقبی از میزبانی اراک برای برگزاری رقابت های تنیس روی میز المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه های فرهنگیان و پالایشگاه های سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۷۳۳۶
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج،مرکزی عماد ثاقبی دبیر هیات تنیس روی میز استان مرکزی گفت : رقابت های تنیس روی میز المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه های فرهنگیان سراسر کشور در دو بخش آقایان و بانوان و سه بخش تیمی، انفرادی و دوبل در ماه جاری در دانشگاه صنعتی اراک برگزار می شود.
 
وی افزود: رقابت های تنیس بانوان این مسابقات از پانزدهم ماه جاری به مدت پنج روز و مسابقات آقایان نیز از بیست و پنجم ماه جاری به مدت شش روز پیگری می شود.
 
ثاقبی بیان داشت: تاکنون ۱۶ تیم در بخش بانوان و ۳۰ تیم هم در بخش آقایان برای حضور در رقابت های المپیاد دانشجویی تنیس روی میز از سراسر کشور اعلام آمادگی کردند.
 
وی تصریح کرد: شرایط و زمینه برای هرچه بهتر برگزار شدن این رقابت های ورزشی دانشجویی در اراک مهیا بوده و تمام پیش بینی های لازم صورت گرفته است.
 
دبیر هیات تنیس روی میز استان مرکزی در پایان گفت : علاوه بر رقابت های تنیس روی میز المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه های فرهنگیان سراسر کشور، هیات تنیس روی میز استان مرکزی خود را برای میزبانی مسابقات تنیس روی میز پالایشگاه های کشور که در اواخر مردادماه جاری در اراک برگزار می شود، آماده می کند
ارسال نظرات