خبرهای داغ:
میرشفیعی
در جلسه شورای بسیج شهرستان خوانسار مطرح شد؛
یکی از موضوعات مهمی که در شهرستان خوانسار باید به آن توجه شود مسئله گردشگری رو به رونق خوانسار است که باید مسائل فرهنگی آن مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۸۸۹۷۳۶۹
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۷
مسئول شورای بسیج شهرستان خوانسار در جلسه این شورا که در سالن اجتماعات سپاه ناحیه خوانسار برگزار شد با اشاره به آنچه که باعث تشکیل بسیج شده است اظهار کرد: آنچه که امروز همه ما را در کنار هم قرار داده و موجب تشکیل بسیج شده انقلاب اسلامی است و همان گونه که رهبری معظم انقلاب نیز بیان داشته اند تنها انقلابی که پس از پیروزی از مسیر خود منحرف نشده انقلاب اسلامی ایران است.
امینی با بیان رمز بقای انقلاب با همه فراز و نشیب های پیش روی آن و مقایسه اوضاع کشورهای همسایه گفت: نظام اسلامی با همه دشمنانی که در برابر آن سینه ستبر کرده اند با اقتدار ایستاده است و در حال حرکت رو به جلو می باشد.
وی افزود: با اتمام جریان انتخابات نباید اظهار کرد که کار به اتمام رسیده است بلکه بسیجی باید همواره در وسط میدان باشد و ابراز وجود نماید.
مسئول شورای بسیج شهرستان خوانسار با تاکید بر تجربه و تخصص افراد حاضر در جلسات شورای بسیج شهرستان تصریح کرد: این افراد اشرافیت کامل بر وظایف بسیج دارند و تا زمانی که بسیج در وسط میدان است هیچ آسیبی به مملکت نخواهد رسید.

در ادامه این جلسه مسئول بسیج سازندگی و دبیر کارگروه اقتصادی ضمن ارائه گزارشی از جلسات برگزار شده و احصاء موضوعات اهم برای پیگیری در شهرستان اظهار کرد: این موضوعات شامل انهار یازدگانه، مسئله عدم اولویت دادن به نیروهای بومی شهرستان در زمینه کار، نبود بازار روز در شهرستان، اجرای آبیاری قطره ای در باغات و احداث سردخانه برای خرید تضمینی محصولات بود.

هم چنین مسئول سابق شورای راهبردی بسیج نیز در این جلسه با تاکید بر برگزاری اجلاس سالانه شورای بسیج شهرستان تصریح کرد: یکی از موضوعات مهمی که در شهرستان باید به آن توجه شود مسئله گردشگری رو به رونق خوانسار است که باید مسائل فرهنگی آن مورد توجه قرار گیرد.
محد تقی اورعی هم چنین در خصوص بیاینه اجلاس سالانه و کارگروه های ادغام شده شورا نیز نکاتی را بیان داشت.

مسئول جدید راهبردی ناحیه نیز با بیان این که برنامه های ناحیه در راهبردی خلاصه شده است و هم چنین در خصوص بیانیه و کارگروه های تلفیق شده اظهار کرد: مسائل کارگروه ها در اجلاس شهریور ماه پیگیری خواهد شد و یکی از نکاتی که برآن تاکید شده است موضوع سمن ها یا سازمان های مردم نهاد است.
نوروزی با اشاره به پیگیری موضوع سمن ها توسط مسئولان کارگروه ها گفت: ارسال گزارش ها و درخواست ها در این زمینه از اولویت برخوردار است و علاوه برآن باید درصدد شناسایی خواص بسیجی و غیربسیجی نیز بود.
گفتنی است در این جلسه از تلاش های محمد تقی اورعی مسئول سابق راهبردی بسیج خوانسار تقدیر و طی حکمی نوروزی به عنوان مسئول جدید راهبردی این ناحیه معرفی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها