در راستای اشاعه اقامه نماز اول وقت؛
در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ اقامه نماز جماعت به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید "محمد زهره‌وند" حوزه شهید چمران سپاه اراک نماز جماعت در پارک‌های "ولایت" و "جوادیه" اراک برپا شد.
کد خبر: ۸۸۹۷۴۱۱
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ بسیجی رضا طالبی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید "زهره‌وند" با اشاره به اهمیت نیاز به کار فرهنگی در خارج از فضای مسجد گفت: باتوجه به بحث آگاه سازی و تاثیرگذاری بر افرادی که آشنائی و آگاهی شناخت درستی از فضای مسجد، نماز جماعت و مراسمات مذهبی جمعی ندارند و نیز اولویت ترویج امر به معروف نسبت به نهی از منکر در فضای جامعه، با همفکری و همراهی معاونت امر به معروف و نهی از منکر پایگاه بر آن شدیم تا مراسمات مذهبی را در مکان‌های عمومی و مراکز تجمع برپا کنیم.

وی افزود: در این راستا سعی کرده‌ایم مراسم نماز جماعت در پارک‌ها به ویژه در ماه‌های تابستان که شاهد حضور خانواده‌ها در اماکن تفریحی و پارک‌ها هستیم برپا کنیم که خود به نوعی ترویج مباحث دینی و اخلاقی است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید "زهره‌وند" اراک تصریح کرد: خدا را شاکریم که در همین مدت کوتاه نیز شاهد حضور خانواده‌ها در برنامه اقامه نماز هستیم و امیدواریم بتوانیم در این بخش اثرگذار و مثمرثمر واقع شده باشیم.

طالبی خاطرنشان کرد: نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت حجت‌الاسلام سلطانی در پارک جوادیه در روزهای سه شنبه و نماز جماعت به امامت حجت‌الاسلام رفیعی در پارک ولایت در روزهای پنج شنبه برگزار می‌شود و امیدواریم شاهد حضور هرچه بیشتر خانواده‌ها در این مراسم معنوی و پرفیض باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات