خبرهای داغ:
عصر امروز جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان سروان فاطمی نسب از پایگاه های برگزار کننده طرح جوانه های صالحین بازدید کرد.
کد خبر: ۸۸۹۷۴۱۲
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سروان فاطمی نسب جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان از پایگاه های برگزار کننده طرح جوانه های صالحین بازدید کرد.

 وی با اشاره به اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در فصل تابستان گفت: برنامه مناسب و ویژه بسیج برای این قشر طرح جوانه های صالحین است و در آن سعی می شود بسیجیان عزیز با مسیر درست زندگی که شامل برنامه ای هدفمند است آشنا شوند.

فاطمی نسب اظهار داشت: شجره طیبه صالحین برنامه مستمر بوده و به فصل یا زمان خاصی تعلق ندارد اما بی تردید تابستان فرصتی است که با توجه به فراغت اکثر متربیان در شجره طیبه، می توان با برنامه ریزی مناسب به غنی کردن این اوقات در جهت رشد و ارتقای متربیان تلاش نمود.

وی از نکات قابل توجه در این طرح حضور بسیجیان در رده های سنی مختلف و تنوع کلاس ها می باشد و سعی شده است در این طرح  از مربیان و اساتید بومی استفاده شود و کلاس ها نیز در جهت ترویج  و گسترش اقتصاد مقاومتی و اصلاح الگوی مصرف در پایگاهها می باشد که الحمد لله با استقبال خوب بسیجیان و مردم در این شهرستان مواجه شده است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها