ریشه کنی بیسوادی فریدونکنار مستلزم همکاری همه دستگاههای اجرایی شهرستان است

همکاری و بکارگیری ظرفیت‌های اداری همه دستگاه‌های شهرستان در اجرای برنامه ریشه‌کنی بی‌سوادی در سطح شهرستان لازم بوده و امیدواریم که این آمار بی‌سوادی در سطح شهرستان کاهش یابد.
کد خبر: ۸۸۹۷۴۴۶
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سیدعظیم اسماعیل‌زاده در جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی این شهرستان اظهار کرد: هدف از تشکیل این شورا در اجرای برنامه عملی و پیگیری سیاست‌ها و مصوبات شورای پشتیبانی استان در زمینه سوادآموزی در اولویت بوده و آن را دارای مسؤولیت مستقیم در اجرای برنامه ریشه‌کنی بی‌سوادی در سطح شهرستان و راهکارهای اجرای بهتر آن می‌شویم.

وی با اشاره به فعالیت‌های چند دهه نهضت‌سوادآموزی در کشور از اینکه هنوز افرادی به عنوان بی‌سواد و حتی کم‌سواد در شهرستان فریدونکنار وجود دارد ابراز تأسف کرد و افزود: باوجود اینکه در شاخص‌های سوادآموزی وضعیت شهرستان نسبت به میانگین بی‌سوادی استان بنا به برخی آمار بهبود نشان می‌دهد اما وجود حتی یک نفر بی‌سواد شایسته شهرستان و مردم  فرهنگ‌دوست فریدونکنار نیست.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم نتیجه بهتری در راستای سوادآموزی داشته باشیم باید از توان مردمی استفاده کرده که سوادآموزی مسئله‌ای ملی بوده و اراده ملی می‌خواهد. 

این مسؤول با اشاره به لزوم همکاری مردم در نهضت سوادآموزی، بیان کرد: تجربه نشان داده که در هر برنامه‌ای که مردم وارد میدان شده اند نتیجه بهتری گرفته‌ایم.

اسماعیل‌زاده گفت: همکاری و بکارگیری ظرفیت‌های اداری همه دستگاه‌های شهرستان در اجرای برنامه ریشه‌کنی بی‌سوادی در سطح شهرستان لازم بوده و امیدواریم که این آمار بی‌سوادی در سطح شهرستان کاهش یابد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار