شورای پنجم به شهردار فعلی ساری رای خواهد داد

عزم و اراده شورای آینده شهر ساری، رای مجدد به مهدی عبوری برای تصدی شهرداری ساری و عمران و آبادانی مضاعف در این شهر مرکز استان خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۹۷۴۷۱
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علیجان شمشیربند، رئیس شورای اسلامی شهر ساری نیز با اشاره به اینکه رفع معضل ترافیک جنوب شهر ساری از دغدغه‌های اعضای شورا در دوره چهارم بوده است، افزود: با احداث زیرگذرها و روگذرها توانستیم بخش عمده ای از ترافیک ساری را کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه 4 زیرگذر و پل طی فعالیت چهارساله شورای شهر ساری در جنوب شهر احداث شده است، گفت: جمع آوری آب‌های سطحی در این منطقه انجام که سبب شد تا مشکلات مردم در این نقطه از شهر رفع شود.

وی از برنامه شورای اسلامی شهر ساری برای ادامه بازگشایی بلوار داراب تا ابتدای جاده ساری – نکا خبر داد و گفت: با این اقدام گره کور ترافیکی شهر ساری در ورودی غرب شهر به مشهد مقدس رفع خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری با تقدیر از همکاری اعضای شورای اسلامی شهر ساری در دوره چهارم، افزود: بازگشایی جاده اصلی پل شهیدان نوری و ذغالچال، افتتاح بوستان‌های ولایت و مادر، احداث شهربازی، راه اندازی تله‌کابین شهید زارع ساری از پروژه‌های در دست اقدام شهرداری و شورای اسلامی شهر ساری در دوره آینده است.

شمشیربند با بیان اینکه شورای اسلامی شهر ساری خود را برای تداوم خدمت‌رسانی و عملگرایی آماده می‌کند، تصریح کرد: عزم و اراده شورای آینده شهر ساری، رای مجدد به مهدی عبوری برای تصدی شهرداری ساری و عمران و آبادانی مضاعف در این شهر مرکز استان خواهد بود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار