خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد عنوان کرد

اجرای طرح «جواد الائمه (ع)» با هدف آسیب‌شناسی فرهنگی

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به اجرای طرح «جواد الائمه (ع)» در روستای چنار سفلی گفت: برنامه های این طرح در راستای آسیب شناسی فرهنگی و مبارزه با آسیب ها در این روستا برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۹۷۵۳۹
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
اجرای طرح «جواد الائمه (ع)» با هدف آسیب‌شناسی فرهنگی

سرهنگ حسن مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد از اجرای طرح «جواد الائمه (ع)» در روستای چنار سفلی خبر داد و اظهار داشت: این طرح در عرصه های گوناگون محرومیت زدایی، سازندگی، فرهنگی، ورزشی، علمی، پژوهشی و اشتغال زایی توسط سپاه ناحیه اسدآباد در حال انجام است.

وی افزود: تیم‌های جهادی در عرصه‌های سازندگی و محرومیت زدایی به منظور تعریض راه امامزاده روستای چنار سفلی و تیم بهداشتی بسیج جامعه پزشکی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر شهرستان به این منطقه اعزام شده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد عنوان کرد: در این طرح چهار تیم پزشک عمومی، دندانپزشک ودو تیم مامایی به صورت رایگان به 350 نفر از مردم این روستا خدمات ارائه داده اند.

وی افزود: در زمینه ورزشی، احداث زمین والیبال و فوتسال به مساحت 9 هزار متر مربع در این روستا با هدف تقویت ورزش و بالا بردن روحیه نشاط و تعالی در بین جوانان صورت گرفت و همچنین برگزاری مسابقات دارت وتیر اندازی با تفنگ بادی و طناب کشی نیز از جمله برنامه های ورزشی بوده که انجام شده وادامه دارد.

مرادی اظهار داشت: برنامه های فرهنگی طرح «جواد الائمه (ع)» در راستای آسیب شناسی فرهنگی و مبارزه با آسیب ها در این روستا توسط قسمت فرهنگی اجتماعی ناحیه اسدآباد برگزار می شود.

وی با شاره به اینکه طرح «جواد الائمه (ع)» با اجرای 6 گام شناسایی، بسترسازی، تبلیغات،آگاه‌سازی، اقدام قاطع و درمان و صیانت انجام می‌شود، تصریح کرد: در این راستا جلساتی نیز با مدیران ادارات شهرستان، معتمدین، شورا و دهیاری و پایگاه بسیج روستا برگزار شده است .

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد افزود: در راستای اجرای این گام‌ها، برنامه های خوبی از قبیل برگزاری نمایشگاه های پیشگیری از اعتیاد، کلاس توجیهی وآموزشی در سطوح اقشار مختلف، جلسات چهره به چهره، ارائه جزوه و بروشورهای آموزشی به والدین، اجرای برنامه های جنگ شادی و تئاتر، برگزاری مسابقات فرهنگی، پخش فیلم و استفاده از مشاوران و کارشناسان روانشناسی در حال انجام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار