خبرهای داغ:
حجت الاسلام فریدونی در جمع بسیجیان پایگاه آسیه سرخه گفت: در حجاب باید حیا را بدست آورد و در میان اعمال باید صفات را دریافت کرد.
کد خبر: ۸۸۹۷۵۵۷
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، حجت الاسلام فریدونی در جمع بسیجیان پایگاه آسیه با بیان فضیلت صلوات اظهار کرد: در سنجش اعمال وزنه سنگین تر پایین تر است و اگر کسی سیاهی اعمالش بیشتر باشد جهنمی است و در اینجا پیامبر(ص) وارد شده و در ترازوی اعمال انسان صلوات ها را وزن می دهد.

وی با اشاره به ثواب تربیت فرزند افزود: خداوند به کسانی که بچه اول آن ها دختر باشد لطف بیشتری دارد و او را بیشتر دوست دارد و کسی که پدر و مادر دوستش دارند خداوند نیز او را دوست دارد. ثواب تربیت یک دختر برابر است با تربیت هفت پسر. پیامبر(ص) فرمودند: اسلام شجره و شکوفه آن حیاست و خداوند حیا را در چشم قرار داد و چشم بی حیا جهنمی است. خدا حیا را خلق کرد و در چشم قرار داد و عقل را آفرید و آن را در مغز قرار داد. و حجاب یک تجلی حیاست و بی حجابی مظهر بی حیایی است

حجت الاسلام فریدونی با بیان اینکه دختران امروز مادران آینده خواهند بود بیان کرد: فرزندان خود را با صدای خوش صدا بزنیم تا موجب شادی فرزندان شود و در کنار نام فرزندانمان پیشوند قرار دهیم که موجب مهر و محبت فرزندان می شود.

وی بیان کرد: در حجاب باید حیا را بدست آورد و در میان اعمال باید صفات را دریافت کرد. در محبت به فرزندان باید تلاش نمود و با کلام خود عشق و محبت را به فرزندانتان انتقال دهید و سعی نماییم زندگی ما مورد تایید ائمه معصوم و اهل بیت باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها