خبرهای داغ:

راهیابی تولیدات صداوسیمای مرکز قزوین به جشنواره بیستم

7 اثر تولیدی از صداوسیمای مرکز قزوین به یستمین جشنواره ی تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها راه یافت.
کد خبر: ۸۸۹۷۵۶۴
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اکبری مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین اظهار کرد: این آثار عبارتند از «آبگینه و سنگ» به تهیه کنندگی حمیدرضا لطفی، «یک روز به عید» به تهیه کنندگی مجتبی محمود، «پرنیان» به تهیه کنندگی اسد سرکانی، «نشاط» به تهیه کنندگی حسن ناصری، «رنگ زندگی» به تهیه کنندگی حمیدرضا محلاتی، «شهرباران» به تهیه کنندگی عباس تورج فرد و «شمیم سحر» به تهیه کنندگی مهدی احمدی است که موفق شدند امتیاز لازم را برای راهیابی به یستمین جشنواره ی تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها کسب نمایند.
اکبری افزود: مستند های «آبگینه و سنگ» و«یک روز به عید» تولیداتی هستند که با محوریت اقتصاد مقاومتی در صداوسیمای مرکز قزوین تولید و از شبکه استانی قزوین و شبکه های سراسری هم پخش شدند.
وی تصریح کرد: برنامه «پرنیان» مجله فرهنگی هنری، «نشاط» برنامه ی ورزشی و «رنگ زندگی» هم برنامه های خانواده است که از سیمای مرکز قزوین پخش می شوند.
اکبری خاطرنشان ساخت: برنامه های «شهرباران» و «شمیم سحر» هم برنامه های افطار و سحر ماه مبارک رمضان هستند که در این ماه از سیمای مرکز قزوین پخش شدند.
مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین در پایان بیان داشت: نتایج ارزیابی اولیه ی برنامه های رادیویی و خبری برای راه یابی به یستمین جشنواره ی تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها هنوز واصل نشده است و به محض وصول اطلاع رسانی خواهد شد.
گفتنی است بیستمین جشنواره ی تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها شهریور امسال در استان کردستان برگزار خواهد شد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها