مسؤول بسیج سازندگی شهرستان بندرلنگه از افتتاح دبستان یک کلاسه طراوت روستای دم گیرز از توابع بخش مهران این شهرستا ن خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۷۵۷۸
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
 
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛مسؤول بسیج سازندگی شهرستان بندرلنگهضمن گرامیداشت دهه‌ی کرامت و میلاد سراسر نور هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت از افتتاح دبستان یک کلاسه طراوت دم گیرز بخش مهران شهرستان بندرلنگه خبر داد.
 

وی افزود: این دبستان که ماحصل ایثار و جهاد جهادگران بسیجی در دو دوره بهاره و تابستانه بنا نهاده شده است، بخش سفت‌کاری آن با زیر بنای 35مترمربع در ایام نوروز توسط جهادگران مهمان گروه جهادی شهید سلیمانی گیلان و بخش نازک‌کاری و تجهیز ساختمان توسط جهادگران گروه جهادی امام محمد باقر (ع) با اجرای یک اردوی 7 روزه در دهه‌ کرامت به پایان رسید. 

 

 مسؤول بسیج سازندگی شهرستان بندرلنگه اضافه کرد: ضرورت احداث و تکمیل این دبستان یک کلاسه 6 پایه که بنام شهید سرافراز مدافع حرم ستار محمودی مزین گشته است، از آن جهت است که فرزندان ما در آن روستا محل مناسبی را برای تحصیل نداشته و برگزاری کلاس درس در یگانه مسجد روستا انجام می‌گرفته است.   

 

لنگه‌ای یادآور شد: در این پروژه که بالغ بر 14 میلیون تومان هزینه شده، حمایت‌های قابل تحسینی از سوی فرماندهی منطقه پنجم ندسا و مدیر عامل شرکت سیمان هرمزگان صورت پذیرفته و در فرآیند اجرا، مشارکت جهادگران مهمان و بومی روستا صحنه‌ زیبایی از ایثار و همدلی را در ذهن‌ها نقش بسته است.

 

 وی خاطرنشان کرد: از جمله اهداف تکمیل این پروژه در این ماه‌های گرم سال که خاتمه آن مصادف با میلاد پرخیر و برکت امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام گشت اعلام آمادگی این گروه جهادی برای همکاری در بهسازی و مرمت دیگر فضاهای آموزشی در مدت زمان باقیمانده تا اول مهر ماه با مشارکت خیرین وسایر نهادهای مربوطه دانست.

 

این مسؤول در پایان گفت: هدیه پایانی افتتاحیه این دبستان که از سوی سردار فرماندهی منطقه پنجم امام محمد باقر علیه السلام ندسا تصویب شد اهدای یک دستگاه سیستم خنک‌کننده و تقبل تأمین ملزومات و لوازم‌التحریر تمامی 19 نفر دانش آموز سال تحصیلی جدید این روستا است.


ارسال نظرات