احداث اماکن ورزشی که مازندران توانایی میزبانی مسابقات قهرمانی کشور‌، جام‌های بین المللی و آسیا را داشته باشد باید در دستور کار دولت دوازدهم قرار گیرد.
کد خبر: ۸۸۹۷۵۸۰
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران حبیب حسین‌زادگان اظهار داشت: مازندرانی‌ها نقش پررنگی در انتخابات ریاست جمهوری و حمایت از دکتر روحانی داشته و جامعه ورزشی این دیار در این جریان سیاسی و انتخاباتی فعالیت عالی داشتند.

وی افزود: انتظارات جامعه ورزشی استان از دولت دوازدهم می‌تواند برحق باشد و از دولت جدید برای توسعه ورزش مازندران انتظارات اجرایی داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران تصریح کرد: احداث اماکن ورزشی که مازندران توانایی میزبانی مسابقات قهرمانی کشور‌، جام‌های بین المللی و آسیا را داشته باشد باید در دستور کار دولت دوازدهم قرار گیرد.

حسین زادگان گفت: اسپانسر مالی جهت کمک به ورزش این دیار برای شرکت در مسابقات لیگ برتر تعیین شود.

وی خواستار تعیین تکلیف برای برخی از وزارتخانه‌ها برای تیمداری در لیگ‌های مازندران شد و افزود: نگاه مسئولان به ورزش مازندران تغییر یابد.

مدیرکل ورزش مازندران گفت: احداث اماکن ورزشی در مازندران با توجه به شرایط آب و هوایی عالی برای میزبانی از اردوهای ملی پوشان درهمه شهرها باشد.

وی با تاکید بر تقویت ثبات مدیریتی در ورزش مازندران، گفت: بسترسازی مناسب برای اعزام کاروان‌های ورزشی از سوی مازندران به کشورهای آسیای مرکزی صورت گیرد.

حسین زادگان با اشاره به اینکه بسترسازی برخی از بانک‌ها و کارخانجات و وزارتخانه‌ها برای سرمایه گذاری در ورزش مازندران صورت گیرد، گفت: دولت جهت جذب اشتغال به کار قهرمانان استان کاری اساسی کند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها