خبرهای داغ:
نظارت ستادی از حوزه های بسیج الهادی و الغدیر با حضور فرماندهی و شورای معاونین سپاه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۷۵۹۵
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نظارت ستادی برنامه ها سال 95 حوزه های بسیج اصناف الهادی و کارگری الغدیر با حضور فرماندهی و شورای معاونین سپاه ناحیه شاهرود در محل این دو حوزه برگزار شد.

در این نظارت ستادی شورای معاونین ناحیه از رده همطراز خود در حوزه بازرسی و فعالیت ها و برنامه های ابااغی سال 95 را مورد بررسی قرار دادند.

در پایان این برنامه نشست جمع بندی با حضور فرماندهی سپاه شاهرود و شورای معاونین و مسئولین حوزه های بسیج اصناف و کارگری شاهرود برگزار شد.

سرهنگ پاسدار حمید دامغانی در این نشست با تقدیر از فعالیت های انجام شده در حوزه بسیج در این دو حوزه اظهار کرد: با توجه به اهمیت قشر اصناف و بازاریان و کارگری باید تلاش شود فعالیت های گسترده و اثرگذار انجام شود و انتظارات از بسیج در این دو قشر زیاد است و باید با برنامه ریزی این انتظارات برآورده شود.

فرمانده سپاه شاهرود افزود: ترویج فرهنگ بسیجی در این دو قشر بسیار اهمیت دارد چرا که موضوع تولید ملی و نیروی انسانی پایدار در این دو قشر تبلور دارد و باید با فرهنگ بسیجی تلاش کرد تا این نیروها بارور شوند تا به اقتصاد و اشتغال کشور کمک شود.

در این نشست فرماندهان حوزه های بسیج اصناف الهادی و بسیج کارگری الغدیر نیز به ارائه گزارشی از فعالیت ها و برنامه ها حوزه پرداختند.

لازم به ذکراست نظارت ستادی از حوزه ها و کانون های بسیج اقشار به همت بازرسی فرماندهی سپاه شاهرود در حال برگزاری است و هدف از این برنامه احصاء نقاط قوت و ضعف رده ها در اجرای برنامه ها و بررسی موانع و مشکلات در اجرای برنامه ها و برطرف نمودن آنهاست.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها