دارنده مدال طلاييمسابقات المپيك ورزش هاي رزمي در روسيه سال ٢٠١٦ با بیان اینکه کار شجاعی و حاج صفی؛ دو فوتبالیست کشورمان مقابل رژیم صهیونیستی در شان یک ورزشکار مسلمان نیست، گفت: بسیاری از ورزشکاران غیر مسلمان حاضر به چنین کاری نیستند و این رژیم را به رسمیت نمی شناسند.
کد خبر: ۸۸۹۷۶۰۸
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹

حسین نجفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: قهرمانان زيادي از کشورمان به خاطر بازي نكردن با رژيم غاصب اسرائيل از مدال خود گذشتند ولي در عوض مدال پهلوانی، معرفت و مدال احترام به عقايد دريافت كردند كه شایسته تر و ارزشمندتر از آن مدال هاست.
وی اظهارداشت: همه ما ورزشكاران و قهرمانان بايد بدانيم در كدام كشور و با چه عقايدي زندگي مي كنيم چراکه هيچ مدالی ارزش آن را ندارد كه عقايد و منافع كشورمان را زير پا بگذاريم بلکه بايد ادامه دهنده راه شهدا باشيم.
این ورزشکار بسیجی که مدال طلای خود را به خانواده شهید مدافع صادق عدالت اکبری تقدیم کرده است، از ورزشکاران خواست حافظ منافع و آرمان هاي نظام جمهوري اسلامي ايران بوده و خون شهدا را پاس دارند.
وی با اشاره به اینکه امام راحل فرموده اند؛ « تا شرک و کفر است مبارزه است و  تا مبارزه است، ما هستیم»،  خاطرنشان کرد: این پیام از گذشته تا امروز در جان جوانان انقلابی و مبارز ما ریشه دوانده است، جوانانی که از جان خود گذشتند تا پرچم واقعی «لا اله الا الله» را در هر نکته از این جهان  هستی بر افشانند پس ما تا آخرين نفس رژيم غاصب اسرائيل را به رسميت نخواهيم شناخت.
این ورزشکار بسیجی مدال طلاي مسابقات المپيك ورزش هاي رزمي در روسيه سال ٢٠١٦، مدال طلاي مسابقات كاپ آزاد اروپا در رشته كيك بوكسينگ وmmaدر كشور گرجستان، مدال طلاي مسابقات تورنمنت بين اللمللي در كشور اذربايجان  ٢٠١٧و٢٠١٦ و قهرمانی چندين دور كشور و قهرمان قهرمانان و كسب چندين دور كمربند طلايي مسابقات كيك بوكسينگ را در کارنامه قهرمانی و ورزشی خود داشته و هم اکنون سرمربي تيم جوانان كيك بوكسينگ آذربایجان شرقی است.
ارسال نظرات