صمدی:

همه مردم داستان زندگی شهید عباس بابایی را دوست داشتند/چرا برای ادامه ساخت سریال‌هایی مانند شوق پرواز سراغم نیامدند

کارگردان سریال "شوق پرواز" گفت: در سریال "شوق پرواز" رابطه‌ای عمیق و صمیمی بین مردم برقرار کردم و با برخورداری از فصاحت سعی کردم از مبالغه پرهیز کنم.
کد خبر: ۸۸۹۷۶۴۵
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، یداله صمدی کارگردان سریال تلویزیونی "شوق پرواز" در سالروز شهادت شهید عباس بابایی گفت: تصور می‌کنم هر فردی با هر سلیقه‌ای باید سریال "شوق پرواز" را تماشا کند حال چه اخلاق گرا و چه میهن پرست باشد و چه ویژگی‌هاب دیگری داشته باشد.

وی ادامه داد: در سریال "شوق پرواز" همه چیز وجود دارد و نکته‌ای که باعث علاقمندی خانواده‌ها به این مجموعه شد ، این بود که عباس خانواده‌اش را دوست داشت و ما هم در این سریال به خانواده شهید بابایی پرداخته بودیم.

سریال

کارگردان سریال "شوق پرواز" تصریح کرد: همچنین از دیگر عواملی که باعث جذب جوان‌ها به سریال "شوق پرواز" شد، این بود که ما در این مجموعه به دوره جوانی ، زندگی و  همسر شهید بابایی نیز پرداخته بودیم و در این راستا زندگی جوانان خلبانی را که با همدیگر دوست بودند و رفت و آمد داشتند را به تصویر کشیده بودیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: به طور کلی "شوق پرواز" از ویژگی‌های جالب توجهی برخوردار بود که به واسطه آن‌ها این امکان وجود داشت که افراد نسل فعلی، نسل قبلی و نسل بعدی را نزد خود ترسیم کند. سریال "شوق پرواز" تاکنون بین سریال‌های 15 سال اخیر، بیشتر از سایر مجموعه ها پخش شده است.

سریال

این کارگردان عرصه تلویزیون و سینما افزود: در سریال "شوق پرواز" رابطه‌ای عمیق و صمیمی بین مردم برقرار کردم و با برخورداری از فصاحت سعی کردم از مبالغه پرهیز کنم و به همین خاطر مردم داستان زندگی شهید عباس بابایی را دوست داشتند.

وی تصریح کرد: در این روند نکته‌ای که باعث تأسف است، این بود که با وجود بر جای ماندن اثری پرمخاطب که بیننده چند میلیون نفری داشت، چرا هیچ‌کس بر ادامه ساخت چنین آثاری دنبال من نیامد چرا که فکر می‌کنم فردی مانند من امتحان خود را پس داده است.

سریال

صمدی خاطرنشان کرد: اگر پیشنهاد مناسبی برای ساخت آثار ویژه شخصیت‌های ملی به بنده ارائه شود، در صورت مناسب بودن شرایط فیلمنامه اثر را مطالعه می کنم و اگر همه موارد مورد تایید باشد اقدام به تولید آن می‌کنم. امروز همچنین در مراسمی که از سوی نیروی هوایی برای بزرگداشت شهید بابایی برگزار می‌شود، شرکت می‌کنم.

ارسال نظرات