خبرهای داغ:
در خصوص محکومیت بازی دو فوتبالیست ایرانی تیم پانیونیوس یونان که در مقابل نماینده رژیم صهیونیستی به میدان رفتند.
کد خبر: ۸۸۹۷۶۹۷
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود.       امام خمینی (ره)

بیانیه کانون بسیج ورزشکاران شهرستان چادگان

در خصوص محکومیت بازیکنان ایرانی تیم پانیونیوس یونان که در مقابل نماینده رژیم صهیونیستی به میدان رفتند.

بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران رژیم غاصب،متجاوز و کودک کش اسرائیل به رسمیت شناخته نشده و هر گونه فعالیت و حرکتی در سمت و سوی ایشان جرم بوده و به نوعی بیانگر مشروعیت و مقبولیت این رژیم غاصب از سوی عامل حرکت است.

ملت شریف ایران هیچ گاه خاطره غیرت،جوانمردی،شجاعت و مردانگی ورزشکاران عزیزی که در عین شایستگی و توانمندی قادر به شکست حریفان اسرائیلی خود و کسب مدال و عناوین قهرمانی در میادین ورزشی بودند اما به خاطر همدردی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین حاضر به رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی نشدند را از یاد نخواهند برد.

ورزشکارانی که برای راهیابی به آن مسابقات و رسیدن به آن مرحله سال ها زحمت کشیده و تمرینات طاقت فرسایی انجام داده بودند ولی ارزش ها و اعتقاداتشان را مهم تر و بالاتر از مدال های رنگارنگ آن مسابقات دانستند.

حال که متاسفانه دو تن از ورزشکاران کشورمان در عملی ننگین و شرم آور در مقابل تیمی از رژیم صهیونیستی به میدان رفته و با این حرکت ضمن بی ارزش دانستن مردانگی های ورزشکارانمان که در مقابل نمایندگان این رژیم به میدان نمی رفتند حرکت وقیحانه خود را نیز توجیه می کنند،بسیج ورزشکاران ضمن محکوم کردن این حرکت از فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران تقاضامند است تا با خاطیان برخورد لازم،قاطع و صریح صورت بپذیرد تا دیگر شاهد زیر پا گذاشته شدن ارزش هایمان نباشیم.

بیانیه کانون بسیج ورزشکاران شهرستان  چادگان
ارسال نظرات