نائب رئیس دوم کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: این مسئله یک توهینی به مردم ما است؛ عده ای می خواهند یک جریان جعلی و باطلی را نسبت به این قضیه به رسمیت بشناسند.
کد خبر: ۸۸۹۷۷۲۰
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳

حجت الاسلام و المسلمین نصر اله پژمان فر نائب رئیس دوم کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در واکنش به رفتار زشت و ناشایست دو بازیکن تیم ملی فوتبال و بازی این دو در مقابل یک تیم از رژیم جعلی صهیونیستی اظهار داشت: هر فردی که از کشور ما در هر عرصه ای حضور پیدا می کند نماینده جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود و ملزم به رعایت ضوابط نظام جمهوری اسلامی در زمان حضور خود بوده و این مسئله تنها به کشور ایران اختصاص ندارد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رفتار زشت این دو بازیکن تیم ملی فوتبال بیان کرد: این مسئله یک توهینی به مردم ما است؛ عده ای می خواهند یک جریان جعلی و باطلی را نسبت به این قضیه به رسمیت بشناسند.

وی خاطر نشان کرد: بازیکنان و ورزشکاران ما با رژیم صهیونیستی به هیچ وجه مسابقه نمی دهند به دلیل اینکه ما این رژیم را باطل و جریان غیر رسمی می دانیم و هیچ وقت از تعبیری که آنها به عنوان کشور برای خود استفاده می کنند معرفی نمی کنیم و تلاش خود را صراحتاً در جهت محو جریان باطل در این نقطه از کره خاکی می کنیم.

حجت الاسلام پژمان فر تصریح کرد: اینکه یک نفر یا دو نفر چنین رفتاری را انجام دهند به جمهوری اسلامی و نگاه آن توهین کردند؛ کارشان بسیار غلط بوده و انتظار داریم وزارت ورزش با این موضوع برخورد کرده و وظایف قانونی خود را در قبال این حرکت غلط نشان دهد و کسانی هم که می خواهند اظهار نظر کنند باید در چارچوب ضوابط جمهوی اسلامی صحبت کنند.

ارسال نظرات