خبرهای داغ:
پزشک قاری:

انس با قرآن موجب ارتقای ابعاد مختلف زندگی می‌شود‎

پزشک و قاری برجسته قرآن، اظهار کرد: شرکت در محاقل قرآنی و انس با مفاهیم قرآن موجب ارتقاء ابعاد مختلف زندگی بشر و اعتلاء سلامت جسمانی و روانی وی خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۹۷۷۲۶
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، رامین فرج پور، گفت: به حول و قوه ی الهی و با عنایت پدر و مادر و خواهر بزرگوارم از سن ۷ سالگی شروع به آموزش روخوانی و روان خوانی قران کریم نموده ام. خواهرم که ۵ سال از من بزرگتر هستند و هم اکنون به عنوان چشم پزشک فعالیت می‌کنند، اولین معلم قرانی من بوده اند.

وی، افزود: همزمان با تحصیل در مقطع ابتدایی،راهنمایی و متوسطه در کلاس‌های دارالقران شرکت می‌کرده ام و در زمان تحصیل در دانشگاه در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز عضو کانون قرآن دانشگاه فعالیت داشته و چندین مقام استانی و کشوری در رشته‌های معارف، اذان، مناجات خوانی، تواشیحو ترتیل و تحقیق قران کریم کسب کرده ام.

این قاری برجسته قرآن اظهار کرد: تاثیرات قرآن در زندگی انسان قابل اغماض نیست، چه از لحاظ تاثیرات مادی و چه اثرات معنوی، شرکت در محاقل قرآنی و انس با مفاهیم قرآنی موجب ارتقاء ابعاد مختلف زندگی بشر و اعتلاء سلامت جسمانی و روانی وی خواهد شد.

فرج پور اظهار کرد: مأنوس شدن با قرآن، علاوه بر تسهیل پیشرفت تحصیلی، موجب افزایش سعه صدر، روحیه استقامت و بردباری ام شده خصوصا در حرفه پزشکی که صبر و حوصله در تعامل با بیمار و معالجه هدفمند، نقش به سزایی دارد.

وی، با توصیه به نسل جوان جامعه گفت: در اولویت اول، انس گرفتن با آموزه‌های قرآنی است. بنده به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه در حیطه پزشکی، تحقیقات زیادی در مورد تاثیرات آموزه‌های قرانی در ابعاد فردی و اجتماعی بشر انجام داده ام که در نشریات مختلف چاپ شده است.

فرج پور در خصوص سطح برگزاری مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قرآن گفت: باید اذعان نمود که سطح مسابقات امسال نسبت به سال‌های قبل هم از بعد فنی و هم محتوایی پیشرفت زیادی داشته است و من از زحمات مسولئین مربوطه کمال تشکر را دارم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها