جابر کوچکی نژاد بر اثر ضربه مغزی به بخش مراقبت های ویژه در بیمارستان پورسینای رشت انتقال پیدا کرد و پیش از ظهر امروز (یکشنبه) 15 مرداد دعوت حق را لبیک گفت.
کد خبر: ۸۸۹۷۷۲۸
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، روز جمعه 13 مرداد سرهنگ پاسدار بازنشسته جابر کوچکی نژاد بر اثر ضربه مغزی به بخش مراقبت های ویژه در بیمارستان پورسینای رشت انتقال پیدا کرد و پیش از ظهر امروز (یکشنبه) 15 مرداد دعوت حق را لبیک گفت.

مرحوم جابر کوچکی نژاد سال 1340 در روستای ارم سادات از توابع دهستان ضیابر (صومعه سرا) چشم به دنیا گشود و یکشنبه 15 مرداد سال جاری بر اثر ضربه مغزی دار فانی را وداع گفت.

از سوابق و ماموریت های ارزشمند وی می توان به موارد زیر اشاره نمود؛

- وی از پاسداران بازنشسته سپاه قدس گیلان بود و در جوانی به خیل سبز پوشان پیوست

- مسئول معاونت آماد و پشتیبانی قرارگاه لشکر 52 قدس

- سابقه ی 72 ماه عضویت جبهه در دفاع مقدس

- وی در طول دفاع مقدس علاوه بر فرماندهی شهر بوکان فرمانده گروهان لشکر 25کربلا در سال 1362 و جانشین لجستیک و عضویت در شورای فرماندهی لشکر عملیاتی

- مدرس دانشگاه

- او به عنوان وکیل پایه یک دادگستری، مشاور امور حقوقی و امور اوقافی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان مشغول به فعالیت بوده است

- عضویت در شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان گیلان و ریاست سابق هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان گیلان

مراسم تشییع و خاک‌سپاری پیکر آن مرحوم پس از اهدای عضو در زادگاهش روستای ارم‌سادات از توابع دهستان ضیابر(صومعه‌سرا) برگزار می‌گردد و ضمناً تاریخ و زمان مراسم خاک‌سپاری و تشییع پس از اعلام نظر خانواده متعاقباً به اطلاع خواهد رسید.

 
برادر جانباز بازنشسته جابر کوچکی نژاد براثر ضربه مغزی دار فانی را وداع گفت 
ارسال نظرات