سلیمی گفت: مسابقه دادن با بازیکنانی که وابسته به رژیم صهیونیستی هستند مهر تایید بر رفتارهای جنایات آمیز این رژیم است.
کد خبر: ۸۸۹۷۷۷۱
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در واکنش به رفتار زشت و ناشایست دو بازیکن تیم ملی فوتبال و بازی این دو در مقابل یک تیم از رژیم جعلی صهیونیستی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی یک رژیم جعلی و کودک کش، خونریز و منشأ اختلافات در دنیای اسلام و حامی داعش است.

وی با انتقاد از این اقدام دو بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: مسابقه دادن با بازیکنانی که وابسته به رژیم صهیونیستی هستند مهر تایید بر رفتارهای جنایات آمیز این رژیم است. این مسئله با رفتار پهلوانی و قهرمانی به هیچ وجه سازگاری ندارد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: ورزشکاران آزاده بسیار زیادی داریم که به بازی با بازیکنان رژیم صهیونیستی نرفتند. خوب بود که آقایان کمی فکر می کردند و تن به چنین اقدام تاسف آور و غیر قابل دفاعی نمی دادند.

حجت الاسلام سلیمی بیان کرد: انتظار داریم که وزارت ورزش برخورد لازم و شایسته را در این راستا داشته باشد. آیا برخی از خوشحالی رژیم صهیونیستی از این اقدام سخیف تعجب نمی کنند؟ با کمال تاسف کار به جایی رسید که وزارت خارجه رژیم صهیونیستی بیانیه می دهد.

نماینده مردم محلات در مجلس عنوان کرد: این رفتار دو بازیکن به هیچ وجه با منطق ما که منطق دفاع از مظلوم و مبارزه با ظلم و خشونت است سازگاری ندارد و یک رفتار کاملا غیر حرفه ای است که باید برخورد لازم صورت بگیرد.


ارسال نظرات