خبرهای داغ:
رقابت‌هاي فوتسال جام رسانه‌هاي استان قم به مناسبت گراميداشت مقام خبرنگار از امروز با رقابت هشت تيم رسما آغاز مي‌شود.
کد خبر: ۸۸۹۷۷۹۳
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در آستانه هفدهم مرداد ماه و به مناسبت روز خبرنگار مصادف با سالروز شهادت شهید صارمی برای برگزاری رقابت خبرنگاران فوتسالیست قم در مسابقات جام رسانه‌های این استان برنامه‌ریزی شده و این بازی‌ها از امروز آغاز می‌شود.

این رقابت‌ها به مناسبت گرامیداشت مقام خبرنگار در حالی برگزار می‌شود که هشت تیم در دو گروه چهار تیمی قرار گرفته‌اند و دیدارهای مرحله مقدماتی خود را از امروز یکشنبه پانزدهم مرداد ماه به شکل دوره‌ای آغاز می‌کنند تا در پایان از هر گروه دو تیم راهی مرحله نهایی شود.

از نکات جالب توجه این جام، برگزاری بازی‌ها در زمین چمن مصنوعی با ابعاد فوتسالی است و با توجه به قرعه‌کشی انجام شده، در گروه نخست تیم‌های فوتسال خبرگزاری فارس، خبرگزاری رسا، قم فردا و نوبهار برای کسب مجوز صعود با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

چهار تیم حاضر در گروه دوم مرحله مقدماتی مسابقات سال 1396 فوتسال جام رسانه‌های قم به مناسبت روز خبرنگار، تیم‌های خبرگزاری بسیج، خبرگزاری صدا و سیما، قم اسپورت و کریمه هستند و از این گروه نیز دو تیم مجوز صعود را کسب خواهد کرد.

برنامه دیدارهای روز نخست مرحله گروهی این رقابت‌ها به میزبانی زمین چمن مصنوعی شهدای مدافع حرم واقع در میدان شهرقائم قم نیز اعلام شده و امروز یکشنبه پانزدهم مرداد ماه دو دیدار از گروه نخست برگزار می‌شود و از ساعت 18 تیم‌های خبرگزاری رسا و نوبهار دیدار افتتاحیه را برگزار می‌کنند و دومین مسابقه روز نخست بازی‌ها بین تیم‌های خبرگزاری فارس و قم فردا برگزار می‌شود. 

برای بازی‌های روز دوشنبه شانزدهم مرداد ماه نیز برنامه‌ریزی شده و در دو مسابقه از گروه دوم، از ساعت 18 تیم‌های فوتسال خبرگزاری بسیج و کریمه به مصاف یکدیگر می‌روند و سپس مسابقه تیم‌های فوتسال خبرگزاری صدا و سیما و قم اسپورت برگزار می‌شود.

گفتنی است: در ترکیب تیم خبرگزاری بسیج، بازیکنانی نظیر علی تقوایی، ابوالفضل کبیری، سید محمد حسین تقوی، هادی خدابنده لو، مجتبی ناظمی، حسین نبی گل، جلیل نوروزی، سید محمد حسن یزدی نژاد و عبدالمجید تناور عضویت دارند، ضمن اینکه سرپرست تیم خبرگزاری بسیج سید محمد حسن یزدی نژاد است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها