فرمانده انتظامی استان در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان اردبیل:

اصحاب رسانه، بازوی مسوولین

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه تامین امنیت روانی و نظام عمومی جامعه را بدون حضور رسانه ها غیرممکن و بی معنی دانست.
کد خبر: ۸۸۹۷۷۹۶
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مراسم تجلیل از اصحاب رسانه استان با حضور فرمانده انتظامی استان، مدیرکل تبلیغات اسلامی،مدیرکل ارشاد اسلامی، معاون خبر صدا و سیمای اردبیل و مسولین نظامی و انتظامی در جمع خبرنگاران برگزار شد.
سردار عبدی ضمن گرامی داشت روز خبرنگار، از اصحاب رسانه بعنوان بازوی مسوولین یاد کرد و گفت: خبرنگاران در زمینه انعکاس به موقع و دقیق اخبار نقش آگاهی دهی را بر عهده دارند.
وی با بیان اینکه خبرنگاران، سربازان جنگ نرم هستند تصریح کرد: امروزه با وجود فضای مجازی، دشمنان درصدد ملتهب کردن فضای جامعه هستند که اصحاب رسانه با انتشار دقیق، به موقع و صریح اخبار، مانع از شایعه پراکنی و اخبار کذب می شوند که این امر از ارزش والایی برخوردار است.
فرمانده انتظامی استان اردبیل ادامه داد: خبرنگاران پادزهری در برابر دشمنان هستند که مرکز صدا و سیمای استان نیز در زمینه تهیه و انتشار دقیق به موقع اخبار فعال بوده و با نیروی انتظامی در تعامل است.
سردار عبدی در خصوص حوزه پلیس گفت: ماموران نظامی و انتظامی پلیس در برابر جان و مال و ناموس مردم، وظیفه بزرگ و سنگینی را بر دوش گرفته اند و مقابل هرگونه نا امنی ها جهت ایجاد آرامش و امنیت مردم آماده هستند.
وی استان اردبیل را یکی از استات های آرام کشور نام برد و گفت: باوجود اینکه استان اردبیل جزو استان های مرزی محسوب می شود اما در عین حال از آرامش و امنیت پایداری برخوردار است.
سردار عبدی در خصوص تلفات جاده ای نیز گفت: میزان تصادفات و تلفات جاده ای برون شهری در چهار ماهه اول نسبت به سال گذشته کاهش یافته که این میزان نشان دهنده رعایت فرهنگ رانندگی رانندگان و همچنین حضور و نظارت پلیس راهور استان می باشد.
فرمانده انتظامی استان اردبیل در پایان خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه در حوزه اعتماد سازی بین نیروی انتظامی و مردم نقش قابل ملاحضه ای دارد و در این خصوص قدردان خبرنگاران و گروه رسانه ای هستیم که با نیروی انتظامی در تعامل هستند.
گفتنی است که در پایان این جلسه از خبرنگاران فعال استان تجلیل شد.
 
خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردبیل:   سید فرزاد بلندی سادات


ارسال نظرات