خبرهای داغ:
دبير مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قرآن كريم اوقاف آذربایجان‌شرقی:
دبير مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قرآن كريم اوقاف آذربایجان‌شرقی، از رقابت ۴۰ متسابق در رشته‌های حفظ و ترتیل در بخش آقایان در دومین روز از این مسابقات خبر داد و گفت:امروز آخرین روز مسابقات است.
کد خبر: ۸۸۹۷۸۷۳
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، حسین عزیزعلی، با بیان اینکه دومین روز از مسابقات قرآن کریم در بخش آقایان در دو رشته حفظ و ترتیل برگزار شد، اظهار کرد: در دومین روز از چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله استانی بخش آقایان حدود ۴۰ متسابق در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۵ جز، حفظ ۲۰ جز و هم چنین ترتیل به رقابت پرداختند.

وی افزود: مسابقات در دومین روز قبل از ظهر و بعد از ظهر از ساعت ۱۵ لغایت ۲۱ شب در تالار کانون بسیج جوانان استان در تبریز برگزار شد.

عزیزعلی، با اشاره به اینکهامروز آخرین روز مسابقات است، گفت: روز دوشنبه ۱۶ مرداد ماه سال جاری نیز مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات همراه با معرفی نفرات برتر برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی، خاطرنشان کرد: نفرات اول تمامي رشته‌ها و به احتمال زياد نفرات دوم رشته حفظ كل به مسابقات كشوري قرآن كريم راه خواهند يافت.

ارسال نظرات