گزارشی از دومین روز مسابقات،

چهلمین دوره مسابقات قرآن اوقاف آذربایجان‌شرقی در حال برگزاری است

۴۰ نفر از متسابقین در رشته‌های حفظ و ترتیل در بخش آقایان در دو نوبت قبل و بعد از ظهر در تالار کانون بسیج جوانان رقابت کردند.
کد خبر: ۸۸۹۷۸۸۳
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مسابقات آقایان با تب و تاب بیشتری همراه بود و سطح تلاوت آن ها نیز بسیار به هم نزدیک بود که این امر کار داوران را سخت تر کرده بود.

هم چنین در مسابقات روز گذشته مخاطبان دیگری از مردم نیز برای شنیدن تلاوت قاریان و حافظان در مکان مسابقات حاضر شده بودند.

 

در بخش بانوان نیز۴۰متسابق در رشته های حفظ کل، حفظ پنج جز، حفظ بیست جز و قرائت تحقیق رقابت کردند. تعداد شرکت کنندگان در این بخش نسبت به روز گذشته بیش تر بود که این باعث داغ شدن تنور مسابقات در دومین روز از مسابقات خواهران شده بود.

درگفت و گویی که با یکی از متسابقین داشتم از تغییر مکان مسابقات بانوان نسبت به سال گذشته اعلام رضایت کرده و گفت: امسال مکان برگزاری مسابقات به مراتب بهتر از سال گذشته است.

وی ادامه داد: اما تغییر داوران از نظر ما متسابقین خوب نیست! چون برخی از آنان سخت گیری‌های افراطی داشته اند که اکثر متسابقین از این امر گلایه دارند.

یکی دیگر از متسابقین گفت: هر سال سازمان اوقاف سی دی تلاوت هر متسابق را ضبط کرده و مسئولان بعد از مسابقه به متسابق می دهند اما متاسفانه همانند سال گذشته این سی دی دچار مشکلاتی است و اجرا نمی شود.

وی تاکید کرد: امیدواریم از سال‌های آینده به این مهم بیشتر توجه شود.

مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف آذربایجان شرقی۱۳الی۱۵مردادماه جاری در تبریز برگزار می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار