مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه خاتم در اردوی یک روزه جهادی مطرح کرد؛
محمد مهرجردی گفت: اردوهای جهادی یک حرکت جهادی و خالصانه برای رضای خدا و تهذیب نفس است که با هدف نهادینه کردن فرهنگ بسیجی، ترویج مردم یاری و مردم داری، محرومیت‌زدایی و ایجاد روحیه تعامل در بین افراد به اجرا در می‌آید.
کد خبر: ۸۸۹۷۸۹۶
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج خاتم در این اردو گفت: حرکت جهادی همیشه سرمنشاء خیرات و برکات بوده و هر زمان با توکل به خدا و اطمینان از توانایی های داخلی قدم برداشتیم موفقیت های چشمگیر کسب کرده ایم.

محمد مهرجردی اردوهای جهادی را متحول کننده روحیات جوانان دانست و تاکید کرد: کسانی که طعم خدمت بی مزد و منت را در شرایط سخت می چشند با بقیه افراد تفاوت زیادی دارند چون دیگر حاضر نیستند شیرینی خدمت را با مطاع دنیا معاوضه کنند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه خاتم همچنیناظهار داشت: اردوهای جهادی یک حرکت جهادی و خالصانه برای رضای خدا و تهذیب نفس است که با هدف نهادینه کردن فرهنگ بسیجی، ترویج مردم یاری و مردم داری، محرومیت‌زدایی و ایجاد روحیه تعامل در بین افراد به اجرا درمی‌آید.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: این اردو با بیش از 40 نفر از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امام علی علیه السلام جهت هرس کردن درختان جنگل باغ شادی برگزار شد.

مهرجردی در پایان یادآور شد: برگزاری حلقه صالحین، مسابقات ورزشی، قرائت زیارت عاشورا و برپایی نماز جماعت از جمله برنامه های دیگر این اردوی یک روزه بود.


ارسال نظرات