تاکید مدیر کل آموزش و پرورش یزد بر جلب مشارکت بیشتر خیران/معرفی مسئول کانون فرهنگی بسیج مهریز

مدیرکل آموزش و پرورش یزد بر شناسایی و جلب مشارکت بیشتر خیران در این استان برای کمک به اجرای طرح های عمرانی و فرهنگی در مدارس تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۹۷۹۱۱
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز ، احمد شیرزاد در نشست شورای آموزش و پرورش مهریز گفت: طرح های آموزشی زیادی در استان وجود دارد که برای اتمام آنها به همت و همراهی خیران نیاز است.

وی ادامه داد: در سال های گذشته خیران یزد در کنار دولت و مسئولان برای اجرای طرح های مختلف همراهی خوبی داشته اند ولی باید همچنان برای جلب همکاری و تداوم فعالیت ها اقدام کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش یزد تصریح کرد: همکاری خیران فقط در خصوص ساخت و ساز واحد های آموزشی و عمرانی نیست بلکه در زمینه برنامه های فرهنگی نیز به همت آنها نیاز است.

این مسئول به اهمیت انجام برنامه های فرهنگی و هنری و تربیت دینی دانش آموزان در کنار برنامه های آموزشی اشاره کرد و بر تداوم امور مختلف با همکاری فرهنگیان و اولیای دانش آموزان تاکید نمود.

شیرزاد گفت: دانش آموزان یزدی همواره در مسائل علمی و پرورشی در مسابقات مختلف در کشور الگو بوده اند و باید همچنان در مسیر تعالی و کسب افتخارهای بیشتر و بهتر برای استان اقدام کنند.

در این نشست همچنین امام جمعه شهرستان بیان داشت: دشمن در تلاش است تا به نسل جوان ما ضربه بزند و تا حدودی هم موفق بوده است.

عبدالرضا محی الدینی ادامه داد: با توجه به آیات قرآن که می فرماید اول تزکیه بعد تعلیم ، انتظار می رود معلمین و مربیان و روحانیون جهت آموزش طرح امین که یک طرح شایسته و بجایی است تلاش کنند.

در این نشست همچنین فرماندار و مدیر آموزش و پرورش مهریز نیز به اهمیت تعلیم و تربیت دانش آموزان ، اقدام های انجام گرفته در حوزه آموزشی و پرورشی و نیازهای شهرستان اشاره کردند.

در پایان مراسم محمدرضا فخری بعنوان مسئول کانون فرهنگی بسیج ناحیه مهریز انتخاب و از زحمات برادرطباطبایی مسئول قبلی کانون تشکر و قدردانی شد.

ارسال نظرات