خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
مسئول مرکز بسیج دانش آموزی ناحیه امام صادق (علیه السلام) اصفهان
مسئول مرکز بسیج دانش آموزی ناحیه امام صادق (علیه السلام) گفت : با هدف توانمند سازی دانش آموزان بسیجی و تربیت نیروهای تراز انقلاب اسلامی 1000 نفر از دانش آموزان شورای واحدهای دانش آموزی شهر اصفهان در دوره آموزشی طرح ولایت شرکت می نمایند.
کد خبر: ۸۸۹۷۹۱۲
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان  مهدی خرم مسئول مرکز بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه امام صادق (علیه السلام) از برگزاری دوره آموزشی طرح ولایت شورای واحدهای دانش آموزی در اردوگاه شهدای درچه خبر داد و گفت : در این دوره ها 1000 دانش آموز ، آموزش های لازم را در موضوعات نظامی ، تربیتی ، اخلاقی و عقیدتی فرا می گیرند.

مهدی خرم گفت : هدف از اجرای این دوره ها توانمند سازی دانش آموزان بسیجی و تربیت نیروهای تراز انقلاب اسلامی می باشد.

وی در ادامه  گفت : طرح ولایت با ظرفیت 1000 نفر از دانش آموزان منتخب مدارس برگزار می گردد که این دانش آموزان پس از گذراندن دوره ، به عنوان شورای بسیج مدارس فعالیت های خود را انجام می دهند  و این دوره از 19 تا 26 مرداد در اردوگاه شهدای درچه به صورت شبانه روزی برگزار می شود. در این دوره ها به فراگیران آموزش های از قبیل کار تشکیلاتی ، آشنایی با نظام ولایی ، تربیتی ، مدیریتی ، آشنایی با سواد رسانه ، وظایف شورای بسیج مدارس ، کلاس های عقیدتی سیاسی و احکام تعلیم داده می شود.

وی در پایان افزود : برای هر دانش آموز حدود 10 ساعت کلاس آموزشی با استفاده از اساتید مجرب برنامه ریزی شده و برنامه های متفرقه از جمله تریبون آزاد ، مسابقات ورزشی ، فرهنگی  تدارک دیده شده است . در پایان این دوره ها دانش آموزان بسیجی به گلستان شهدا اعزام و راویان دفاع مقدس به بیان خاطرات و سیره شهداء می پردازند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها