خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحيه نجف آباد در اولین برنامه محفل انس با مساجد:

با توجه به هجمه های فرهنگی دشمن، بهترین مکان برای شما ارتباط با مسجد است

حوزه بسیج دانش آموزی حضرت زینب(س) سپاه ناحيه نجف آباد اقدام به برگزاری اولین جلسه طرح 3میم(منزل، مسجد و مدرسه) با عنوان محفل انس با مساجد در مسجد امام صادق(ع) نجف آباد با همکاری پایگاه خواهران همجوار آن نمود.
کد خبر: ۸۸۹۷۹۲۰
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۰

به گزارش خبرگزاري بسيج از نجف آباد؛ در این برنامه که دانش آموزان 5 مدرسه همجوار از سه مقطع بهمراه مادرانشان حضور داشتند فرمانده سپاه ناحيه نجف آباد در برنامه حضور و گفت: مادران و دانش آموزان عزیز بدانید که امروز دشمنان اسلام تمام توجهشان به شما خواهران است، آنهایی که در این 38 سال پس از پیروزی انقلاب از هر ترفندی برای ضربه زدن به آن استفاده کرده و موفق نشده اند.

وي در ادامه گفت: دلیل عدم موفقيت دشمنان حضور رهبری و مقاومت و نیز تبعیت مردم بوده است؛ و در حال حاضر با جنگ نرم و تحریم اقتصادی در تقابل با این کشور هستند. از طرفی دشمن اصلی که آمریکا است و با نفوذ صهیونیزم با در دست داشتن رسانه به جنگ با اعتقادات و باورهای ملت ما پرداخته است که هدف آنها نظام خانواده و در رأس آن مادران است.

سرهنگ ساعی در ادامه افزود: با توجه به هجمه های وسیع فرهنگی دشمن بهترین جا و مکان برای شما ارتباط با مسجد است و این طرح مسجد محور بهترین راهکار برای نسل نوجوان و جوان امروز است و شما باید با هدایت آنها به مسجد آنها را در برابر تیرهای سمی دشمن واکسینه کنید و با تقویت بنیه اعتقادی از این طریق جزو مجروحین جنگ نرم نخواهید بود.

در ادامه حجت الاسلام نبوی نسب از اساتید موسسه امیربیان این طرح را با زبان و بیان نوجوان پسند برای حاضرین توضیح دادند.

از برنامه های جانبی نیز می توان به اجرای مولودی توسط آقای ملک زاده و نیز پخش کلیپ از سخنان رهبر در رابطه با جذب جوانان به مسجد اشاره نمود.

گفتنی است برنامه با برگزاری نماز مغرب و عشاء و نیز توزیع هدیه فرهنگی خاتمه یافت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار