دیدار رئیس ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم و مدیرکل بانک تجارت استان اردبیل

مدیرکل بانک تجارت استان اردبیل بر حمایت مستمر از جبهه مقاومت تاکید کرد

مسئول دفتر ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم و مدیرکل بانک تجارت استان اردبیل دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۸۸۹۷۹۳۹
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، جلسه ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت و مدافعان حرم  در محل دفتر ریاست سرپرستی بانک تجارت استان اردبیل با حضور مسئولین دو طرف برگزار شد.

 در این جلسه هم افزایی؛ سید شفیع حسینی رئیس ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم نمایندگی دفتر استان اردبیل با بیان اینکه اکنون در جبهه مقاومت از هر مکاتب و مذهبی و با درک خطر جهانی تکفیری و وهابیت حضور یافته اند و حتی یهودی و مسیحی و غیره در جبهه بصیرت بر علیه فتنه می جنگند.

وی گفت: در استان خوشبختانه مکاتبات و اقدامات مناسبی از سوی استاندار و معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی انجام شده است.

حسینی با طرح این سوال که چرا در سوریه و عراق هستیم گفت:  کشورهایی که در جنگ جهانی دوم در خارج از مرزهای خود و کشور خود جنگیده اند کمتر دچار خسارت خانمان سوز جنگ شده و به جوامع پیشرفته و توسعه یافته مبدل شده اند بنابراین در شرایط خطر؛ جنگ در دور دست ها حتی دور تر از جغرافیای فعلی معقول و منطقی است.

وی ادامه داد: ادارات متعددی با استقبال و به دلخواه در حال کمک های مستمر خود به ستاد بوده و هستند که در این میان پرسنل دادگستری استان و اداره اطلاعات و برخی بانک ها و بنیاد شهید کمک خوبی داشته اند.افراد خیر و گمنام بیشتری نیز وجود دارد کمک های چشمگیری داشته اند.

حسینی با بیان خاطره ای از فردای شب شلیک موشک های سپاه به سمت پایگاه هدف داعش گفت:  صبح همان روز یک کارمند بانک ملی با فخر به این اقدام مبلغ 500 هزار تومان به حساب کمک به مدافعان حرم( 22222222) نزد بانک انصار واریز کرده بود.

حسینی با بیان اینکه رئیس شورای ستاد حمایت از مدافعان حرم در استان امام جمعه اردبیل و دبیر آن استاندار این استان بوده اظهار داشت: بنا به توصیه و تاکید آیت الله سید حسن عاملی امام جمعه اردبیل سه اصل در کمک ها باید رعایت شود از جمله؛ شرعی بودن، اختیاری و قانونی بودن کمک های نقدی و غیر نقدی، بنابراین هیچ گونه اکراه و الزام یا اجباری در دستگاهها و ادارات در راستای کمک به مدافعان حرم نباید وجود داشته باشد.

باقری مدیرکل بانک تجارت استان اردبیل نیز ضمن خیر مقدم و استقبال گرم از این جلسه گفت: اگر رزمندگان مدافعان حرم دریافته اند اکنون تکلیفشان حضور در جبهه مقاومت در فرا سوی مرزهاست حد اقل وظیفه ما نیز پشتیبانی و کمک از آنان است.

مدیرکل بانک تجارت استان اردبیل تصریح کرد: درحالی که امنیت و آرامش مثال زدنی در داخل مرزها و خارج از آن داریم در منطقه آتش افروزی وجود دارد و اکنون برای همگان آشکار شده که حضور بموقع ایران و درایت مقام معظم رهبری تحسین برانگیز و شایسته حمایت است.

وی گفت: بر این باور رسیده ایم که همه باید حامی مدافعان حرم باشیم.کارمندان بانک تجارت در موازات سیاست ابلاغی از سوی تهران کمک های خود را مستمر ارائه کرده و این کمک ها را بومی و استانی خواهد کرد.

وی با تحسین جایگاه استان اردبیل در کمک به مدافعان حرم برای دست یابی به رسیدن به رتبه اول تاکید کرد.

باقری تاکید کرد: جواب دندانشکن موشک های سپاه به تروریست ها نشان داد که تنبیه دشمن خط و جناح و مرز نمی شناسد و همگان از این اقدام حمایت و استقبال کردند.



ارسال نظرات