معاون صنایع دستی میراث فرهنگی و گردشگری استان اردبیل گفت : نمایشگاه ملی میراث فرهنگی ،صنایع دستی به میزبانی اردبیل برپا می شود .
کد خبر: ۸۸۹۷۹۴۳
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج ازاردبیل علیرضا دباغ عبدالهی در نشست خبری بااصحاب رسانه گفت : سومین نمایشگاه ملی میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری برای معرفی آخرین محصولات و تولیدات هنرمندان سراسر کشور در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اردبیل  برگزار می شود . 
وی افزود  : نمایشگاه صنایع دستی از تاریخ ۱۶ الی ۲۰مرداد ماه ازساعت ۱۶الی ۲۲ بابیش از ۱۲۰ غرفه پذیرایدهنرمندان صنایع دستی می شود . 
معاون صنایع دستی میراث فرهنگی استان اردبیل افزود  : این نمایشگاه به صورت متمرکز خواهد بود که به بخش های گردشگری و میراث فرهنگی نیز توجه شده و ۲۲غرفه برای  حوزه گردشگری تدارک دیده شده است .  
عبداللهی گفت : در این نمایشگاه از سراسر کشور میهمان خواهیم داشت و سعی کردیم انتخاب هنرمندان و صنعتگران را ازبین  صنایع دستی اصیل ایرانی و صنعت گران ماهر استان های مختلف انتخاب شد .
وی اشاره کرد : در سال جاری برای استان اردبیل یک نمایشگاه صنایع دستی سراسری منظور شده است .
معاون صنایع دستی میراث فرهنگی صنایع دستی استان اردبیل گفت : وجود و برپایی این نمایشگاه بدون شک باعث ترغیب مردم به اسنفاده  حوزه صنایع دستی در سبد مصرفی خود خواهد بود .

خبرنگار خبرگزاری بسیج ازاردبیل _کبری عزیزی
 
ارسال نظرات