مدیر کاروان زیر سایه‌ خورشید آذربایجان شرقی از توزیع بیش از 21 هزار قلم جنس متبرک اعم از نمک،نبات، عطر و پلاک منقوش به نام امام رضا (ع) در استان ‌آذربایجان شرقی خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۷۹۵۹
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سید هاشم فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به استقبال با شکوه مردم از کاروان خادمان رضوی اظهار داشت: از روز پنجم مرداد ماه در استان آذربایجان شرقی حضور یافتیم و چیزی جز دلدادگی و عشق به محضر امام هشتم(ع) رو مشاهده نکردیم.

وی با بیان اینکه از دورترین عشایر تا روستاهای صعب‌العبور همگی میزبان خادمان امام رضا(ع) بودند، ادامه داد: کاروان تبریز در قالب تیم 12 نفره متشکل از چهار روحانی و 8 خادم بود که طی این مدت تیم‌های فرهنگی به بیش از 31 شهر و روستای استان سرکشی کردند.

مدیر کاروان زیر سایه‌ خورشید آذربایجان شرقی خاطر نشان ساخت: در این سفر بیش از 21 هزار قلم متبر اعم از نمک، نبات، پلاک منقش به نام علی‌ این موسی‌الرضا و عطر توسط خادمین بین مردم توزیع شد.

همه ساله هم زمان با دهه کرامت و میلاد امام هشتم(ع) با حضور خادمان مطهر امام رضا(ع) در تبریز برنامه‌های متعدد فرهنگی، جشن‌های زیر سایه خوردشید و بازدید از خانه سالمندان، جانبازان و عطر افشانی گلزار شهدای استان صورت می پذیرد.


ارسال نظرات