خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
پایگاه مطهره (سلام الله علیها) حوزه 9 خواهران ناحیه ی امام صادق(علیه السلام) برگزار کرد
به همت پایگاه مطهره (سلام الله علیها) حوزه 9 بسیج خواهران ناحیه ی امام صادق(علیه السلام) کارگاه مادارانه با هدف ترویج فرهنگ طب سنتی جهت خواهران پایگاه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۹۷۹۷۱
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان خواهر اردستانی کارشناس طب سنتی گفت : طب سنتی جزء سرمایه  و میراثی است که از گذشته برای ما باقی مانده است و ما باید همت کنیم و آن را احیا نماییم.
وی گفت : کشورهای اروپایی و آمریکا با توجه به اینکه پیشنیه ی زیادی در خصوص طب ندارشته اند درباره موضوع طب سنتی خیلی کار کردند و به پیشرفت های خوبی دست پیدا کرده اند ولی متأسفانه کشوری مثل ایران که پیشینه تاریخی علم پزشکی و طب سنتی آن به قرن ها قبل بر می گردد علی رغم این که حرف های خیلی زیادی باید در این زمینه داشته باشد الان از بقیه کشورها خیلی عقب تر است.
وی در ادامه افزود :طب سنتی باید حقش ادا شود و باید در محافل مختلف و دانشگاهی  مورد بررسی و تبیین قرار گیرد. و احیا شود تا کشور عزیز ایران به جایگاه خود در زمینه ی طب سنتی دست پیدا کند.
وی در پایان به بیماری های متنوع و زیاد در جوامع امروزی اشاره و یادآور شد  سبک زندگی و رعایت رژیم غذایی مناسب می تواند بسیاری از این را کاهش و از بروز آن پیشگیری نماید.

کارگاه مادرانه با موضوع طب سنتی
ارسال نظرات
آخرین اخبار