نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیته امداد یادگار معمارکبیر انقلاب است و در عرصه خدمت به محرومان همیشه پیشرو بوده است.
کد خبر: ۸۸۹۷۹۸۵
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با حضور نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی یک باب منزل مددجویی افتتاح و کلنگ زنی ساختمان مددجویی در روستای گچلو از توابع سربند انجام شد.

علی ابراهیمی نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان اینکه کمیته امداد از بدو تاسیس منشا خدمات ارزشمندی بوده است، گفت: کمیته امداد یادگار معمارکبیر انقلاب است و در عرصه خدمت به محرومان همیشه پیشرو بوده است.

وی ضمن تشکر از امدادگران کمیته امداد، گفت: نگاه مجلس به مددجویان تحت حمایت ویژه است و تصویب قانون افزایش مستمری مددجویان از اقدامات موثر مجلس در حمایت از خانواده‌های نیازمند بوده است.

ولی مشهدی مدیر کمیته امداد شهرستان شازند نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده، گفت: احداث 9 واحد مسکن مددجویی، 70 مورد تعمیرات مسکن، 30 مورد احداث حمام و سرویس بهداشتی از فعالیت‌های عمرانی کمیته امداد شهرستان سربند بوده است.

وی خاطرنشان کرد: ساختمان افتتاح شده دارای 60 مترمربع بنا بوده و با هزینه 300 میلیون ریالی از محل اعتبارات کمیته امداد و کمک خیران ساخته شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات