فرماندهان واحدهای بسیج دانش‌آموزی عازم مشهد مقدس شدند

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی از اعزام فرماندهان واحدهای بسیج دانش‌آموزی برای حضور در طرح "یاوران ولایت" به مشهد مقدس خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۷۹۹۰
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار امینی مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی؛ با اشاره به اینکه طرح "یاوران ولایت" امسال در مشهد مقدس و در کنار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) برگزار می‌شود، گفت: در این دوره فرماندهان واحدهای بسیج دانش‌آموزی ضمن حضور در دوره‌های آموزشی از فضای معنوی که به واسطه بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) به وجود آمده بهره‌مند خواهند شد.

وی افزود: در این دوره فرماندهان واحدهای بسیج دانش‌اموزی به مدت پنج روز آموزش‌های عقیدتی، تربیتی و تشکیلاتی لازم را فرا می گیرند تا بتوانند در سال تحصیلی پیش‌رو در واحدهای خود به خوبی عمل کنند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره اینکه در این دوره بیش از 130 دانش‌آموز دختر و 120 دانش‌آموز پسر حضور دارند، گفت: آموزش فرماندهان واحدها تنها محدود به این دوره نمی‌شود و بسیج دانش‌آموزی سپاه روح الله در طول تمام سال تحصیلی برای فرمانده واحدها برنامه آموزشی متنوعی را تدارک و اجرایی می‌کند.

سرهنگ پاسدار امینی تصریح کرد: از جمله مهم‌ترین برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی طرح "یاوران ولایت" است و این سازمان تمام تلاش و همت خود را به کار گرفته است تا این دوره با بهترین کیفیت ممکن برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: این دوره ویژه برادران از 14 مرداد تا 19 و ویژه خواهران از 19 مرداد تا 23 همین ماه برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات