مدیر اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان:

استان زنجان دارای منابع طبیعی غنی است

استان زنجان دارای منابع طبیعی غنی است و با توجه به ظرفیت ها، اقداماتی چون کاشت گیاهان دارویی، گل محمدی و پسته در مناطق زنجانرود شده است.
کد خبر: ۸۸۹۸۰۲۹
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، مدیر اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان در بازدید از نهالستان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان و در جمع خبرنگاران زنجان با اشاره به مبحث محیط زیست، گفت: امروزه در دنیا مبحث توسعه و حکمرانی پایدار در سایه منابع طبیعی و محیط زیست امکان پذیر است.

آقاجانلو با اشاره به ریز گردها در بخشی از ریز گرد های جنوب افزود: بخشی از ریز گرد های جنوب بدلیل ساخت سد در کشور ترکیه می باشد و بخش عمده ایی بدلیل تخریب محیط زیست می باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نگاه به منابع طبیعی به عنوان بانک زمین است، اظهار داشت: امروزه بحث اقصاد سبز بسیار اهمیت پیدا می کند که برای ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

مدیر منابع طبیعی و آبخیز داری استان زنجان تصریح کرد: اگر برنامه ریزی و مدیریت درستی انجام نشود، طبیعت با چالش و بحران روبر خواهد شد.

آقاجانلو با اشاره به اینکه استان زنجان دارای منابع طبیعی و ظرفیت غنی است، افزود: استان زنجان با توجه به ظرفیتی دارد اقداماتی چون کاشت گیاهان دارویی، گل محمدی و پسته در مناطق زنجانرود شده است.

وی در پایان گفت:منابع طبیعی و محیط زیست باید حفظ شود، چرا که اگر غفلتی صورت گیرد، آیندگان دچار مشکل خواهد

شد.

ارسال نظرات