خبرهای داغ:
دیروز عکسی در رسانه ها منتشر شد که از صحنه بسیار تحقیرآمیزتری شکارشده بود. این عکس نشان می دهد که در حالیکه موگرینی به حال خود است و توجهی به نمایندگانی که سراپا به تماشایش ایستاده اند ندارد، آنها بشدت فعالند تا مبادا از قاب سِلفی های یواشکی همکارانشان با موگرینی بیرون بمانند.
کد خبر: ۸۸۹۸۰۴۴
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان به نقل از 598 ، اگر مینو خالقی بخاطر "کشف حجابی" پنهان باید رد صلاحیت شود، "کشف شرافت" عریانی که برخی نمایندگان مجلس ایران در حضور موگرینی نشان دادند چه عکس العملی را می طلبد؟



یکی از رقّت برانگیزترین خاطرات امام خمینی به روایت ایشان از مواجهه با یک "عکس" مربوط است که از موقعیت تحقیرآلودی مابین جانسون رییس جمهور وقت آمریکا و محمدرضای پهلوی شاه ایران شکارشده بود و در روزنامه های آن زمان منتشرشده بود:

"این را من مکرر گفته ام و از بس که متاثرم باز هم پیش شما عرض می کنم که من وقتی عکس شاه را پهلوی(کنار) جانسون دیدم که جانسون عینکش را برداشته و از این طرف دارد چشمهایش آنطور می کند و نگاه می کند و به او(شاه) نگاه نمی کند و او(شاه).... آن طرف میزِ او(رییس جمهور آمریکا) ایستاده بود مثل یک بچه مکتبی(بچه مدرسه ای) که ایستاده پیش معلمش... من همچو متاثر شدم که ما در چه حالی  هستیم که این «شخص اول» مملکت ما به اصطلاح هست در مقابل او اینطوری ایستاده و آن هم اینطور بی اعتنا چشمهایش را آن طرف کرده...."

دیروز عکسی در رسانه ها منتشر شد که از صحنه بسیار تحقیرآمیزتری شکارشده بود. این عکس نشان می دهد که در حالیکه موگرینی به حال خود است و توجهی به نمایندگانی که سراپا به تماشایش ایستاده اند ندارد، آنها بشدت فعالند تا مبادا از قاب سِلفی های یواشکی همکارانشان با موگرینی بیرون بمانند.



اگر شاه به تحقیر تن می داد اقلا مستظهر به حمایت جانسون بود و ژاندارم منطقه ای او محسوب می شد. این نمایندگان تهی از حداقل های شرافت ملّی در حالی حیثیت اسلامی-ایرانیمان را به قُمار سلفی با موگرینی بردند که طی دوسال گذشته بیشترین خیانتها و جسارتها به ساحت ملت ایران از جانب ۵+۱ اتفاق افتاده است.

نمی دانم مجازات این خیره سری های خیانت آلود جمعی لوده سیاسی که سر رای ملت کلاه گذاشته اند چیست؟ در سنّت نظارتی شورای نگهبان رفتاری در حد کشف حجاب نه چندان آشکار یک کاندیدای مجلس با عکس العملی در حد رد صلاحیّت از نمایندگی حتی بعد از برگزاری انتخابات و رای آوری کاندیدا مواجه می شود. با این نوع استانداردهای ارزیابی آیا "کشف شرافت" کاملا آشکار این نمایندگان نباید با اعلام ردّ صلاحیت قطعی و اَبَدی ایشان در همه انتخابات هایی که درآینده برگزار خواهد شد از سوی شورای نگهبان همراه شود؟



درخواست از شورای نگهبان برای پاسداری از شرافت ملت ایران به این دلیل است که امیدی به مجلس برای ایفای وظیفه شرعی و قانونی خود در بررسی مجدد و ردّ اعتبار نامه نمایندگان نالایقی از ایندست نیست. حضور نماینده ای که قسم شرعی و قانونی اش را زیر پاگذاشته است در مجلس حرام است. حال که مجلس میل به مماشات دارد و عزمی برای اخراج این نمایندگان از صندلی های غصب شده مجلس نشان نمیدهد شایسته است این نمایندگان، لااقل درخصوص حلال بودن حقوقی که زین پس بابت اشغال صندلی مجلس خواهند از رهبری انقلاب استفتاء کنند.

#سلفي_حقارت را كدام نمايندگان گرفتند؟

١- فرج الله رجبي(نماينده شيراز)

٢-حسين رضازاده(نماينده كازرون)

٣-احمد مازني(نماينده تهران)

٤-رسول خضري( نماينده سردشت و پيرانشهر)

٥- اقبال محمديان(نماينده رامهرمز)

٦-عبدالغفور ايران نژاد(نماينده چابهار و نيكشهر)

٧-مسعود رضايي(نماينده شيراز)


ارسال نظرات
پر بیننده ها