حاجی زاده در بیاینه ای آورده است: برای شما خبرنگاران متعهد و کوشا، که آگاهی را حق مردم می دانید و برای دانستن و رشد و باروری اندیشه ی هم نوعان خود خستگی ناپذیر و پر تلاش می کوشید سلامتی، توفیق و ادامه فعالیت آگاهانه در پرتو رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را از خداوند متعال خواهانم.
کد خبر: ۸۸۹۸۱۰۵
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، سرگرد پاسدار احمد حاجی زاده در پیامی 17 مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی وروز خبرنگار را به خبرنگاران عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت .متن پیام بدین بدین شرح است .

17 مرداد 1377، محمود صارمي خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي مستقر در مزار شريف افغانستان، به همراه 8 نفر از كاركنان سركنسولگري ايران در اين شهر توسط عوامل گروه طالبان به شهادت رسيدند ،نامگذاری این روز بنام خبرنگار را به تمامی فعالان عرصه خبر تبریک عرض می نمایم .

فعالیت در عرصه ی زیبای اطلاع رسانی و انعکاس رویدادها و خواسته های مردم، کاری ظریف و در عین حال دشوار است و طبیعی است که برآورده کردن انتظارات و توقعات تمامی افراد و گروه ها آن هم با امکانات ناکافی، به آسانی امکان پذیر نیست.

بدون شک خبرنگاران، تصویرگران زمان خویش‌ و پرچم‌دار تعهد و وظیفه‌اند که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ "آگاهی بخشی" را بر دوش کشیده و با انتشار اخبار در صف مقدم مبارزه با تهاجم و شبیخون فرهنگی قرار گرفته و وظیفه پاسداری ‏و حراست از اندیشه ها را بر عهده گرفته اند

17 مرداد، روز برافراشتن پرچم‌های حق و حقانیت در ایران اسلامی است، روزی که مشت‌های عده‌ای برای بیان واقعیت‌ها گره شد و بدون ترس از احدی، تنها برای رضای خداوند گام‌‌ برداشتند، گام بلند خبرنگاران سرزمین‌مان.

قلب‌ خبرنگار، صندوق مشکلات مردم است و بارِ این دردها، تازیانه‌ای می‌شود بر روح بزرگش، تازیانه‌ای که آرام چنگ می‌اندازد بر جسم و جانش و زخم عمیقی از خود به یادگار می‌گذارد.

خبرنگاران بسیاری هستند که در راه بیان حقوق مردم و دفاع از آن، جان دادند و زندگی خود را بی‌پروا، سپری کردند در برابر ظلم روزگار برای نجات مظلومان.

نقش خبرنگاران در جنگ تحميلي انكار ناپذير است و آنان در طول هشت سال دفاع مقدس با توليد هزاران خبر و گزارش برگ زريني از تاريخ روزنامه نگاري كشور را به نمايش گذاشتند.

آنان با رشادت و فداكاري هاي خود در دفاع مقدس از بين گلوله ها، خمپاره ها و ميدان هاي مين، گزارش و خبر تهيه مي كردند. در آمار بنياد شهيد 244 شهيد، 50 جانباز و 12 آزاده خبرنگار به ثبت رسيده است و اين نشان دهنده حضور فعال اين قشر در عرصه هاي خبري نقاط جنگي و بحراني است.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران بخصوص اصحاب رسانه دراطلاع رسانی شهرستان، از همراهی، توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی از فعالیت‌های دولت تدبیر و امید و خدمات نظام قدردانی نموده و برای شما خبرنگاران متعهد و کوشا، که آگاهی را حق مردم می دانید و برای دانستن و رشد و باروری اندیشه ی هم نوعان خود خستگی ناپذیر و پر تلاش می کوشید سلامتی، توفیق و ادامه فعالیت آگاهانه در پرتو رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را از خداوند متعال خواهانم.

فرمانده سپاه ناحیه بهاباد – سرگرد پاسدار احمد حاجی زاده

ارسال نظرات