حجت الاسلام جعفری درجمع خواهران بسیجی ناحیه ثارالله یزد:
جعفری: بعضی ازافراد مخالف امام و نظام هستند و نقشه می کشند تا به اهدافمان نرسیم اینجاست که باید تعقل کرد ،قران می گوید فکر و اندیشه کنید البته تمام این مشکلات را دشمن بوجود نیاورده است ...
کد خبر: ۸۸۹۸۱۰۷
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، نشست بصیرتی فصل تابستان حوزه مقاومت بسیج فاطمیه ناحیه ثارالله یزد، با موضوع مسائل برجام و سند 2030در امامزاده قل هو اللهی یزد برگزار گردید.

دراین نشست حجت الاسلام حسن جعفری درمورد آیه 118 سوره ال عمران و تفسیر این آیه که در مورد دشمنان را دوست خود قرارندهید و رازهای دل و اسرار خود را باآنها نگوئید به سخنرانی پرداخت.

وی گفت: چهره منافقین یک ظاهری دارد و یک باطن چهره ظاهری او دینداری است و باطنی او کافر است .

وی در ادامه افزود: سرعتی که ما دراوایل انقلاب داشتیم اگر حفظ می شد الان در نقطه اوج بودیم ،دشمن می خواهد جلوی پیشرفت وسرعت مارا بگیرد، لذا اموال ما را بلوکه کرده و نمی دهد.

جعفری ابرازداشت: بعضی ازافراد مخالف امام و نظام هستند و نقشه می کشند تا به اهدافمان نرسیم اینجاست که باید تعقل کرد قران می گوید فکر و اندیشه کنید البته تمام این مشکلات را دشمن بوجود نیاورده است بلکه بعضی از نیروهای خودی و مسئولین براثر بی عقلی و بی تدبیری این مشکلات را بوجود آورده اند.

وی همچنین گفت: مانباید این مشکلات رابه پای اسلام و نظام اسلامی بگذاریم این دشمن است که با آوردن ماهواره و پخش فیلمهای کذایی سعی در انحراف خانواده ها و جوانان ما دارد .

جعفری درپایان تاکید کرد: وقتی چادر به کنار رفت مدها نمایان می شود و نقش همسر در خانه کمرنگ می گردد ،اسلام می گوید مواظب باشید و شخصیت خود را در صدف بپوشانید تامردان مریض چشم طمع به شما نداشته باشند و به شما تعرض نکنند.

ارسال نظرات