به مناسبت روز خبرنگار:

روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه بیانیه ای صادر نمود

در این بیانیه بر اهميت توشه گيري از ديدگاه‌هاي حضرت امام خميني (رحمة الله عليه) و مقام معظم رهبري حضرت امام خامنه اي ( مدظله العالي) در معرفي رسانه متعهد و تاثيرگذار و تكاليف مسئوليت‌هاي آن ، تاکید شده است.
کد خبر: ۸۸۹۸۱۲۲
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، همزمان با 17 مرداد ماه، سالروز گرامیداشت مقام خبرنگار، روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

با سلام و درود به ارواح مطهر شهدا ، امام شهیدان به ویژه شهید محمود صارمي

هفدهم مرداد، برگ زرینی از تقویم رسانه و مجالی هرچند کوچک و کوتاه برای بیان اهمیت خبر و خبر رسانی و نیز ارج نهادن به تلاش و مسئولیت خبرنگاران بعنوان پرچمداران وادی قلم و آگاهی می باشد.

خبرنگاران متعهد، چشم بينا و زبان صادق و گوياي مردم در عرصه تحولات و رخدادهاست و رسالت حرفه‌اي خود را همواره از دريچه تعهد، صداقت و امانت داري تعريف مي‌کنند.

اکنون در عصر انقلاب ارتباطات و اطلاعات که عرصه هایخصوصی و عمومی زندگی را درنوردیده خبر و خبرنگاری به عنوان دو ساحت مهم در جهان مورد توجه همگان در همه جوامع است . خبرنگاران که عاملان رصد و نشر اخبار هستند در هماوردی بی بدیل و شانه به شانه با سیاستگذاران و برنامه ریزان در صحنه تحولات اجتماعی فرصت های منحصر به فردی را برای بهبود و رفع مسایل و مشکلات جوامع ایجاد کرده اند.

به حول و قوه الهی علیرغم تلاش‌هاي جبهه دشمن در شبكه‌سازي‌هاي رسانه‌اي عليه انقلاب اسلامي و بكارگيري شيوه‌ها و سناريوهاي پيچيده براي دست‌يابي به اهداف شوم خود در جامعه اسلامی، اصحاب رسانه و متوليان متعهد عرصه فرهنگ با انديشه و تدبير مؤثر و اقدامات تقابلي موفق و اثرگذار، تلاش‌ها و اقدامات رسانه‌اي دشمن را عقيم و با مجهز كردن خود به دانش و فن آوري‌هاي روز و طراحي شيوه‌هاي نوين و مدرن در توليد و انتشار پيام، سربلندي خود در اين جدال رسانه‌اي تمام عيار را بر جبهه رقيب بیش از پیش تحميل خواهند نمود.

در پايان با تبريك روز خبرنگار به جامعه رسانه‌اي شهرستان ابرکوه و تجليل از عملكرد و نقش آفريني‌هاي ارزنده و مؤثر آنان در عرصه حفظ و نشر فرهنگ و ارزش‌ها و حفظ روحيه جهادي و انقلابي در جامعه و نيز تعميق وحدت، همدلي و همزباني ، بر اهميت توشه گيري از ديدگاه‌هاي حضرت امام خميني (رحمة الله عليه) و مقام معظم رهبري حضرت امام خامنه اي ( مدظله العالي) در معرفي رسانه متعهد و تاثيرگذار و تكاليف مسئوليت‌هاي آن ، تاکید می نماییم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار