به مناسبت طرح ولایت؛

اعزام فرهنگیان بسیجی چهارمحال و بختیاری به مشهد مقدس

مسئول بسیج فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری ویژه‌برنامه طرح ولایت ویژه فرهنگیان بسیجی در مشهد مقدس خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۸۱۴۰
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی در حاشیه اعزام فرهنگیان بسیجی استان به مشهد مقدس، طی گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: طرح ولایت در مدتی خاص به فراموشی سپرده شد؛ اما به دلیل اهمیت آن با تاکید فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان در استان مجددا اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه این طرح به صورت دوره هفت شبانه روزی اجرایی خواهد شد عنوان داشت: در این طرح ۱۵۰ نفر از افراد تاثیرگذار و نخبه فرهنگی استان چهارمحال و بختیاری حضور خواهند داشت.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در طرح ولایت مباحثی همچون جریان‌شناسی، سبک‌زندگی‌، نفوذ و مسائل روز جامعه با حضور اساتید استانی و کشوری مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

مسئول بسیج فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری، فرهنگیان را افراد موثر در جامعه دانست و بیان کرد: با آموزش فرهنگیان می‌توان مباحث را به خوبی در جامعه ترویج داد و با نفوذ و جنگ نرم دشمن مقابله کرد.

گفتنی است: 150نفر از فرهنگیان بسیجی استان چهارمحال و بختیاری به منظور شرکت در طرح ولایت، ۱۵ مردادماه با بدرقه مسئولان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به مشهد مقدس اعزام شدند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار