فرمانده سپاه سلمان در مراسم گرامیداشت روز خبرنگاردر زاهدان اظهارداشت: خبرنگاران روحیه اخلاق مداری،بصیرت ومعنویت افزایی را در جامعه توسعه وترویج می دهند.
کد خبر: ۸۸۹۸۱۵۱
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان، سردارسرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی  در مراسم روز خبرنگار که شب گذشته با همت بسیج رسانه و مرکز صدا و سیمای استان در مجتمع تفریحی باغ امام علی (ع) در زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاری شغل نیست، رسالت خبرنگاری عین عبادت است.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه راهبرد دشمن تصرف ذهن وتغیر ذائقه مردم است و درتمام عرصه ها عملیات روانی انجام میدهد،گفت: امروزعرصه فرهنگی و رسانه ای عرصه جنگ نرم دشمن است که در این جنگ  ابزار و سلاح دشمنان عملیات روانی رسانه است .
سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی از خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم نام برد و افزود: خبرنگاران روحیه اخلاق مداری،بصیرت ومعنویت افزایی را در جامعه توسعه وترویج می دهند.
فرمانده سپاه استان گفت:خبرنگاران باید امروز به عنوان نیروهای انقلابی در قبال انقلاب احساس مسئولیت کنند.
وی با اشاره به این نکته که کار تمیز وجهت دار،هدایت شده است بیان کرد: ما با رسالت وحرفه خبرنگاری خود باید در برابر جنگ نرم دشمن مقابله و ایستادگی کنیم.
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر این مطلب که خبرنگاران مروج فرهنگ ومنطق سیدالشهداء،منطق قرآن و پیغمبر هستند اظهار داشت: هم گرایی ،جلوگیری از واگرایی  اصحاب رسانه دشمن را در رسیدن به اهدافش ناامید می کند ،واین قشرخبرنگاران هستند که  نشاط وامید را به جامعه تزریق می کنند.
وی تصریح کرد:  خبرنگاران باید در راستای تقریب و وحدت قلم برنند،که ترویج همگرایی در جامعه  یکی از وظایف خبرنگاران است .
حسین معروفی با اشاره به اینکه خبرنگاران با کمترین امکانات بسیجی وار در این استان فعالیت می‌کنند، افزود: فرهنگ بسیجی یعنی جهاد، یعنی به سادگی از کنار مشکلات مردم عبور نکردن و این یک منطق برگرفته از شهدا است.
این مسؤول ادامه داد: آتش به اختیار یعنی باید رسالتمان را به زیبایی انجام دهیم،وکارهایی را که مسئولین نمی توانند انجام دهند خبرنگاران با رسالت و قلم خود  در راستای اجرایی شدن فرامین مقام معظم رهبری  انجام دهند.
وی بیان کرد: دشمن در استان سیستان و بلوچستان به دنبال دو هدف راهبردی انشقاق و اختلاف مذهبی است، و دشمن  ازکوچکترین   فرصتی برای رسیدن به اهدافش استفاده می‌کند.
معروفی با بیان اینکه کار فرهنگی کار انسان ساز است، گفت: دشمن برای براندازی انقلاب و نظام اسلامی برنامه دارد، دشمن به دنبال طرح بلوچ و سیستانی است.
وی افزود: خبرنگار باید اخبار را جهت دهی و هدایت کند، جریان ساز و تحلیل گر باشد، خبرنگاران اگر بخواهند موفق باشند باید راهبردی عمل کنند، دشمن را بشناسند و بعد جهت دهی و تحلیل کنند تا در زمین دشمن بازی نکنند.
وی با تاکید بر اخلاق مداری در رسانه‌ها، بیان کرد: خبرنگاران باید در راستای تقریب و وحدت قلم برنند.
گفتنی است در پایان این مراسم از خبرنگاران صدا وسیما،خبر گزاریها،اصحاب رسانه و خبرنگاران خبرگزاری بسیج تجلیل شد.

ارسال نظرات