خبرهای داغ:
دکتر شادنوش در نشست با مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان گفت: بیمه سلامت عضوی از خانواده بزرگ نظام سلامت شد.
کد خبر: ۸۸۹۸۱۸۶
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، نشست مشترک دکتر اعرابی مدیر کل بیمه سلامت استان با دکتر شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور معاونین دانشگاه و مدیران در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

دکتر شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تبریک میلاد با سعادت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع)، اظهار کرد: درحوزه سلامت هدف دانشگاه  و سازمان های بیمه گر یکی است و در واقع همه در تلاش هستیم تا مشکلات بیماران را به حداقل برسانیم . ما سازمان های بیمه گر را یاور خود می دانیم و امیدواریم این فضای موجود همه ما را در رسیدن به اهداف خودیاری نماید .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، افزود: تعامل و همکاری بسیار خوب دانشگاه و سازمان های بیمه گر افق های روشن را در حوزه سلامت استان ایجاد کرده است.

 وی با اشاره به مدیریت خوب دکتر اعرابی در بیمه سلامت گفت: هماهنگی های خوبی در این سه سال گذشته بین دانشگاه و بیمه سلامت وجود داشته است و با توجه به سیاست های بالادستی، این یک ضرورت بود که بیمه سلامت به خانواده نظام سلامت بپیوندد.

 دکتر شادنوش رئیس دانشگاه خاطر نشان کرد: مهمترین وظیفه ما ارائه خدمات با کیفیت به مردم است و ما باید با استفاده از امکانات موجود بهترین خدمات را به مردم شریف استان ارائه نمائیم.

همچنین در این نشست مشترک دکتر اعرابی با اشاره به ابلاغ و اجرای برنامه ششم توسعه گفت: این سازمان افتخار دارد به عنوان عضوی از خانواده بزرگ نظام سلامت در مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خدمت ارائه دهد.

وی ضمن تشریح جایگاه و موقعیت سازمانی بیمه سلامت، بیان داشت: ان شاء الله این جابجائی ساختاری همراه با قرابت سازمانی بیشتر منجر به ارائه خدمات با کیفیت به مردم عزیز و بیمه شدگان گردد.

در ادامه این جلسه دکتر جندقی معاون بهداشتی دانشگاه و دکتر گوهری معاون درمان دانشگاه به بیان دیدگاه خود در حوزه های بهداشت و درمان و تعامل بیشتر با بیمه سلامت پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها