نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس گفت: استفاده از نیروهای اهل سنت مجموعه دولت که دلسوز و دلبسته به‌نظام و انقلاب و رهبری هستند می‌توانند سبب نگرانی و دلهره دشمنان شود.
کد خبر: ۸۸۹۸۱۹۳
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛ ناصر شریفی نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس گفت:در خصوص کابینه پیشنهادی دولت دوازدهم، افزود: از روز نخست در فراکسیون مستقل و در حضور معاون اول رئیس‌جمهور مطالبات خود مبنی بر معرفی کابینه توانمند و شایسته را بیان کردم.

 

وی با بیان اینکه شایسته‌سالاری و کارایی دو معیار مهم در انتخاب افراد برای کابینه دولت دوازدهم است، تصریح کرد: باید وزرایی معرفی شوند که توانمندی و تعهدشان نیز بر همگان روشن باشد و امیدواریم در دولت دوازدهم شاهد وزیرانی باشیم امتحان پس داده که بتوانند دغدغه مردم را در سریع‌ترین زمان ممکن پیگیری کنند.

 

شریفی با اشاره به اینکه تخصص و توانمندی ملاک مهمی در ارزیابی وزراست، اضافه کرد: اولویت معرفی افراد باید جوانی و کارآمدی آن‌ها باشد که خوشبختانه شنیده‌ها از معرفی وزیری جوان در مسند وزارت ارتباطات است که اقدام مناسبی از سوی رئیس‌جمهور است که به مطالبه نمایندگان به‌درستی پاسخ داده است.

 

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس با بیان اینکه باید در معرفی تیم اقتصادی رئیس‌جمهور دقت لازم را به کار ببندد زیرا بدون برنامه عملیاتی و قابل‌اجرا نمی‌توان مهم‌ترین دغدغه مردم در خصوص رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را برطرف کرد، افزود: در این راه مجلس به‌طور حتم در کنار دولت خواهد بود تا تمامی موانع را برای تحقق این موضوع به کار ببندد و باید با وقت مناسب بتوانیم برنامه عملیاتی را پیاده کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه اگر شایسته‌سالاری، توانمندی، کارآمدی، تخصص و علاقه‌مندی خدمت به مردم ملاک باشد، می‌توان بارقه‌هایی از امید به آینده را در حل مشکلات اساسی مردم به‌ویژه در حوزه اقتصادی، اشتغال جوانان، تولید و سرمایه‌گذاری و بهبود سطح رفاه و معیشت مردم مشاهده کرد، تصریح کرد: تیم اقتصادی دولت در کابینه جدید بایستی بسیار منسجم، هماهنگ، دارای برنامه مدون کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت برای برون‌رفت از چالش‌های موجود اقتصادی باشد که اثرات این رویکرد را مردم در بازار به عینه لمس کنند ه اینکه فقط به آمار و ارقام بسنده کنیم و عملاً اتفاق مطلوب و رو به بهبودی را در معیشت و سطح رفاه مردم نبینیم.

 

شریفی در خصوص استفاده از بانوان در کابینه دولت، گفت: به‌طور حتم مطالبه تمامی نمایندگان استفاده از بانوان در تیم دولت است گرچه شنیده می‌شود حضور وزیر زن منتفی شده اما امیدوارم از حضور بانوان در سطح معاونین رئیس‌جمهور، معاونین وزرا و سایر اعضای تیم دولت استفاده شود.

 

عضو فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این فراکسیون دلبسته و علاقه‌مند به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: در جمهوری اسلامی ایران وحدت مثال‌زدنی در بین مردم پابرجاست که مایه مأیوسی و ناراحتی دشمنان بوده و هست.

 

وی با بیان اینکه در جامعه اهل سنت نیروهای قوی، توانمند و انقلابی وجود دارد که در مجموعه دولت حضورداشته و می‌توانند نقش مهم‌تری را ایفا کنند، اظهار کرد: استفاده از این نیروها که دلسوز و دلبسته به‌نظام و انقلاب و رهبری هستند می‌توانند سبب نگرانی و دلهره دشمنان شود.

 

این عضو کمیسیون شوراهای مجلس در خصوص معرفی وزیر کشور در کابینه دولت دوازدهم گفت: بنده به‌شخصه آقای رحمانی فضلی را فردی باتجربه، کاردان و پیگیر می‌دانم اما حرف‌وحدیث‌هایی وجود دارد که در صورت معرفی وی باید این مسائل مانند برخی نگرانی‌ها در سطح استان‌ها هرچه سریع‌تر برطرف شود که این موضوع با تقویت نیروهای وزارت کشور به‌طور حتم رخ خواهد داد.

ارسال نظرات