همزمان با روز خبرنگار از اقشار برتر بسیج تقدیر شد؛

احمدی: مهمترین رسالت خبرگزاری بسیج، معرفی بسیجیان نمونه به آحاد جامعه است / سیاست بسیجی محوری به جای مسئول محوری

برای معرفی بسیج، بهترین اقدام بهره مندی از ابزار هنر و رسانه می باشد که بایستی با محور معرفی الگو ها و اسطوره های بسیجی صورت پذیرد تا مانند خود بسیج؛ مردمی جلوه کرده و اثر گذار و ماندگار باشد.
کد خبر: ۸۸۹۸۱۹۶
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، همزمان با فرا رسیدن روز خبرنگار سی امین نشست تخصصی مدیران روابط عمومی اقشار و معاونت های تخصصی سازمان بسیج مستضعفین در محل پاتوق خبر خبرگزاری بسیج برگزار شد.
در این نشست، اسماعیل احمدی- معاون روابط عمومی بسیج- ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: خبرگزاری مردمی بسیج از تیر ماه 92 رسما کار خود را آغاز نموده و تا کنون بیش از 8 هزار خبرنگار افتخاری را جذب و آموزش مقدماتی داده است.
احمدی با تقدیر از خبرنگاران افتخاری باشگاه خبرنگاران بسیج تصریح کرد: مهمترین رسالت خبرگزاری بسیج، معرفی بسیجیان نمونه و نخبه، مراکز و پایگاه های شاخص بسیج در سراسر کشور به آحاد جامعه می باشد.
 
 
احمدی: مهمترین رسالت خبرگزاری بسیج، معرفی بسیجیان نمونه به آحاد جامعه است / سیاست بسیجی محوری به جای مسئول محوری 
 
 
وی در همین خصوص افزود: برای معرفی بسیج، بهترین اقدام بهره مندی از ابزار هنر و رسانه می باشد که بایستی با محور معرفی الگو ها و اسطوره های بسیجی صورت پذیرد تا مانند خود بسیج؛ مردمی جلوه کرده و عینی و ملموس و در عین حال اثر گذار و ماندگار باشد.
مدیر عامل خبرگزاری بسیج با انتقاد از اخبار رسمی و اداری که منبعث از همایش های مرسوم نهاد ها
می باشد تاکید کرد: حتی در برنامه ها و نشست های رسمی نیز بایستی به دنبال موضوع های جذاب و خاص خبری یا همان سوژه ها باشیم تا خبر یا گزارش ما برای مخاطب جذابیت داشته باشد.
وی شناسایی نخبگان بسیجی و تشکیل بانک اطلاعاتی آنان را لازم و ضروری خواند و خاطر نشان کرد: مسئولین روابط عمومی سپاه های استانی و اقشار بسیج، همگی بایستی پیچ رسانه ای خود را از فرمانده و مسئول محوری به بسیجی محوری چرخانده و اقدامات مجاهدانه بسیجیان را در عرصه های مختلف خبری نموده و به تصویر کشند.
گفتنی است در این نشست به ترتیب از دفتر خبرگزاری بسیج در سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری؛ سازمان بسیج جامعه پزشکی و سازمان بسیج مساجد و محلات به عنوان رتبه های اول تا سوم در سال 1395 با اهدای لوح تقدیر و هدیه تقدیر به عمل آمد.
 
 احمدی: مهمترین رسالت خبرگزاری بسیج، معرفی بسیجیان نمونه به آحاد جامعه است / سیاست بسیجی محوری به جای مسئول محوری
 

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار