سردار آذرنوش گفت: این کار دو فوتبالیست بسیار زشت و زننده بود و متاسفانه خط قرمز نظام را رد کردند.
کد خبر: ۸۸۹۸۲۱۵
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵

سردار داوود آذرنوش مسئول سازمان بسیج جامعه ورزشکاران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در واکنش به رفتار زشت و ناشایست دو بازیکن تیم ملی فوتبال و بازی این دو در مقابل یک تیم از رژیم جعلی صهیونیستی اظهار داشت: این کار دو فوتبالیست بسیار زشت و زننده بود و متاسفانه خط قرمز نظام را رد کردند.

وی با بیان این مطلب افزود: ما هیچ وقت با اسرائیل کنار نخواهیم آمد. امام راحل و مقام معظم رهبری بارها فرمودند که اسرائیل مشروعیت ندارد و ما آن را به عنوان کشور نمی شناسیم و مراوده ای هم با این رژیم نداریم. کار آقای شجاعی و حاج صفی زشت و زننده بود و منتظریم که فدراسیون برخورد کند.

مسئول سازمان بسیج جامعه ورزشکاران خاطر نشان کرد: برخی از ورزشکاران در حمایت از این دو بازیکن اعلام کردند که این دو نفر به خاطر قراردادی که با باشگاه یونانی بستند در چارچوب یک کار حرفه ای این کار را انجام دادند اما در اینجا باید گفت که این دو بازیکن حرفه ای عمل نکردند زیرا بازیکنی که حرفه ای است قرارداد خود را هم حرفه ای می بندد.

سردار آذرنوش بیان کرد: چطور در قراردادشان آورده اند که در کشور اشغالی فلسطین اینها بازی نمی کنند همانطور می توانستند در قرارداد بیاورند که با تیم های اسرائیل بازی نمی کنیم و این نشان می دهد که کار حرفه ای نکردند.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران عنوان کرد: با فرض اینکه این دو بازیکن قرارداد را ناآگاهانه بستند اما می توانستند بازی نکنند. آنها که می دانند اسرائیل خط قرمز ایران است لذا کار کار غلط ، رد شده و مذمومی است این رژیم خونخوار و کودک کش است.

وی در پایان اظهار کرد: ما هر سال از ورزشکارانی که مقابل ورزشکاران رژیم اسرائیل بازی نمی کنند تجلیل می کنیم و این ورزشکاران به خاطر روحیه قهرمانی و پهلوانی خود با آنها مبارزه نمی کنند. ما منتظر برخورد فدراسیون با این دو بازیکن خاطی هستیم.


ارسال نظرات