عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نهم گفت: آن چيزى که امروز بخش تولید و صنعت ما را آزار می دهد، افزایش نرخ حامل های انرژی، نبود حمایت، هزینه های بیمه و البته محاسبه غیر منصفانه مالیات است.
کد خبر: ۸۸۹۸۲۴۳
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۵

ابراهيم نكو عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نهم در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به لزوم اخذ مالیات برای مدیریت کشور، اظهار داشت: آن چيزى که امروز بخش تولید و صنعت ما را آزار می دهد، افزایش نرخ حامل های انرژی، نبود حمایت، هزینه های بیمه و البته محاسبه غیر منصفانه مالیات است.

وی با بیان اینکه عدم وجود نقدینگی در چرخه تولید، کار را برای تولید کنندگان ایرانی سخت کرده است، افزود: ادامه تحریم های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران و پس لرزه های آن بر بخش صنعت کشور، به حد کافی صنعت ما را به چالش کشانده است، در این میان هزینه های مالیات و دیگر هزینه های سربار، تولید ملی را با مشکلات بیشتری مواجه می سازد.

این اقتصاددان تصریح کرد: دولت باید به روش های معقول تر برای اخذ مالیات روی بیاورد و حتی به فکر فرصت دادن به تولیدکنندگان و صنعتگران برای جبران بدهی های مالیاتی خود باشد، در این صورت می توان گفت که دولت در جهت حمایت از بخش تولید، برنامه دارد.

ارسال نظرات