خبرهای داغ:
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج سازندگی کل کشور:
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج سازندگی کل کشور گفت: طرح های بسیج سازندگی باید روح فعالیت را در سایر بخش ها فعال کند و این مسئله تنها با تبلیغ خوب اتفاق می افتد.
کد خبر: ۸۸۹۸۲۴۴
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مهندس عالی، معان فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج جهاد سازندگی کل کشور در نشست خبری که روز یکشنبه در سالن جلسان مجتمع فرهنگی شهید آوینی برگزار شده بود اظهار کرد: همه نشست های ما باید به یک هم اندیششی و راه حل برای رفع مشکلات کشور ختم شود.

وی ادامه داد: همه می دانند که حل گره های اقتصادی که مشکل اصلی امروز کشور محسوب می شود باید در صدر فعالیت ها قرار گیرد، بسیج سازندگی نیز در همین راستا دستان خود را به سوی همه دوستانی که می توانند به نوعی فعالیت  داشته باشند و یا انواع فعالیت های سازندگی را به اطلاع سایرین برسانند دراز می کند.

عالی با مثالی تبیین کرد: اقتصاد نفت محور ما امروز با اشکالات متعدد در صدور نفت مواجه است و نسخه کنونی التیام بخش این درد نیست و نیاز است که از الگوهای دیگری بهره ببریم، رسانه وظیفه دارد که این الگو های جدید را کشف کند و در اختیار جامعه قرار دهد.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج سازندگی کل گشور تصریح کرد: گروه های جهادی در زمینه هایی که وارد عمل شده اند توانسته اند الهام بخش و فهال باشند، انواع فهالیت آنها و میزان اثر بخشی ه باید به اطلاع ابنا جا معه برسد، آنها الگوی مدیریت جهادی هستند و مدیران جامعه باید ازز آنها الگو پذیر باشند.

ایشان گفت: سالانه بیش از 85هزار نفر در قالب 3600 گروه جهادی در زمینه های مختلف در کشور خدمانت خود را ارائه می دهند و با این حال کم تر کسی زکینه های فعالیت آنان رزا می شناسد، اردوهای جهادی الگویی هستند تا سایرین بدانند می توان با حداقل ها برای پیشرفت کشور قدم برداشت.

وی اضافه کرد: بسیج سازندگی از ابتدای تاسیس تا کنون بیش از 120 هزار طرح تکمیل شده  را در احتیار کشور قرار داده است، با این حال بسیج سازندگی به دنبال نام نیت و فقط می خواهد که در جهت رشد قرا گیرد و الگوهای رشد بی حاشیه را نیط به جامعه تقدیم کند.

عالی تشریح کرد: طرح های بسیج سازندگی باید روح فعالیت را در سایر بخش ها فعال کند و این مسئله تنها با تبلیغ خوب اتفاق می افند. اتفاق های خوب نیاز به تبلیغ دارند، آشنا سازی و چگونگی تطبیق فرهنگ ناب ایرانی اسلامی با مسئله کمک رسانی باید رسانه ای شود.

وی مطرح کرد: گروه های جهادی انواع مختلفی دارند؛ گروه طلاب، دانشجویان، زوج های جوان، دانش آموزان، اقشار مختلف و فعالان کشاورزی و صنعتی در مناطق محروم مشغول به انجام کار هستند با این حال مردم ما چقدر با انواع فعالیت ها آشنایی دارند؟

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج سازندگی در بخش پایانی گفته های خود خاطر نششان کرد: بسیج سازندگی می تواند شغل های جدید را به مردم معرفی کند و چرخه اقتصاد ر به چرخش در آورد، با این حال رسانه و اطلاع رسانی می تواند سرعت این حرکت را تسریع نماید.

1006/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها