خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع)قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع)قزوین اذعان داشت: خبرنگاری نیز به مانند رسالت انبیا ء است چرا که آگاهی و اطلاع رسانی مردم از امورات جامعه از جمله وظایف خطیر خبرنگاران است.
کد خبر: ۸۸۹۸۲۵۶
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

حجت الاسلام عدالتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در ارتباط با 17 مرداد و روز خبرنگار بیان کرد: همه خبرنگاران باید در حطیه کاری خود رسالت خبرنگاری را رعایت کنند و با حساب و کتاب به خصوصی کار خود را انجام دهند.

وی بیان کرد: می توان گفت خبرنگاری نیز به مانند رسالت انبیا ء است چرا که آگاهی و اطلاع رسانی مردم از امورات جامعه از جمله وظایف خطیر خبرنگاران است.

این مسئول تاکید کرد: با وجود پیشرفت های بسیار رسانه و فن آوری خبرنگاران باید درتهیه ونشر خبر با دقت بالایی داشته باشنتد بطوریکه دشمنان از اخبار و نوشته های خبرنگاران سوء استفاده نکنند.

عدالتی با اشاره به زحمات بی دریغ خبرنگاران در کشورهای در حال جنگ عنوان کرد: کشورهای عراق،سوریه، یمن اگر خبرنگاران نباشند قدرتمندان رسانه انی واقعیات و رویدادها حق را بازگو نمی کنند چرا که این کار سبب فسادهای کلان می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع)قزوین اظهار کرد: خبرنگارن عضو بیدار جامعه هستند که از چیزی هراس ندارند و اینکه باید قدر این فعالان را دانست.

وی در ادامه افزود: مسئولان و مردم باید به مسئولیت و کار خبرنگاران ارز قائل باشند چرا که تهیه و نشر،نقد خبر و اخبار کاری بسیار دشوار و سختی است.

این مسئول اضافه کرد: منظور از نقد خبر تخریب نمی باشد بلکه پویایی و سازندگی اطلاعات می شود،بطوری که اگر مردم حرف یا خواسته ای از مسئولان دارند به طور واضح و قاطع با نشر اخبار و سخنان آنان ارتباط بین مردم و مسئولان باشند.

عدالتی در خاتمه به امانتدار بودن خبرنگاران تاکید کرد و گفت: خبرنگاران در انعکاس خبر امانتدار باشند و آنطور که گفته شده اخبار را انتشار دهند.

1003/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها