سرهنگ پاسدار یوسف علی بیگی اظهارداشت: خون وقلم شهدای خبرنگار هردو معبر عروج بشریت به قلم های معرفت وحقیقت است.
کد خبر: ۸۸۹۸۲۷۶
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان، سرهنگ پاسدار یوسف علی بیگی، مسئول روابط عمومی وتبلیغات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستاندر مراسم تجلیل از خبرنگاران واصحاب رسانه استان سیستان و بلوچستان که شب گذشته در باغ امام علی(ع) شهرستان زاهدان برگزارشد، گفت: روز خبرنگار روز گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خبرنگاری چون شهیدان نیکپور،ضامن، ذولفقاری، صارمی، برخوردار وشهید مدافع حرم محسن خزایی است  که قلم در خون زده وپرچم شرافت خبرنگاران حق بین و حق نویسان شدند .
 
 سرهنگ پاسدار علی بیگی افزود: خبرنگاران قشری هستند که با قلم ها وقدمهایشان دیده بان عرصه فکر واندیشه بشریتند .
وی بیان کرد: روز خبرنگار بهانه ای شدتا از زحمات و خدمات ارزنده خبرنگاران تجلیل شودوباید این نکته را مد نظر داشته باشیم که همیشه باید از خبرنگاران تقدیر شودپرا که خبر نگاران رسالتی ماندگار دارند.
مسئول روابط عمومی وتبلیغات سپاه سلمان تصریح کرد: ما مدیون خبرنگارانی هستیم که حتی در روز خبرنگار هم مشغول انعکاس اخبار و وقایع هستند، خبرنگارانی که حیثیت و شرافت خود را در گرز اطلاع رسانی دقیق وصحیح بر جامعه گذاشته و آزادی را با هیچ قیمتی معامله نمی کنند.
وی با تاکید بر این مطلب که خبرنگاران زبان جامعه هستند،بیان کرد: نوشته این قشر طلوع حقیقت وبیان او واقعیت جامعه است.
علی بیگی اظهارداشت: روز خبر نگار در حقیقت یاد آور زحمات قشری است که در راه حقیقت ورسالت خظیر آگاهی بخشی به مردم عاشقانه در تلاش هستند وایثار افرادی است که با سلاح قلم در سرزمین آگاهی قدم گذاشته وبا چشمی بینا وزبانی صادق در عرصه اطلاع رسانی قلم می زنند.
ارسال نظرات