مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه گفت: آمریکا در امور کشورهای دنیا به اسم حقوق بشر دخالت کرده در حالیکه وضعیت بحرانی نقض حقوق بشر و نژادپرستی در کشور آمریکا گویا و موید نقض حقوق بشر در آمریکا است.
کد خبر: ۸۸۹۸۲۹۶
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمد صادق شعبان‌پور مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه با اشاره به دشمنی بی‌پایان استکبار جهانی با ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: بررسی سابقه دشمنی، جنایات غرب و روند مقابله‌ای آمریکایی‌ها با کشورهای مستقل از جمله جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهد یکی از شیوه‌ها و ابزارهای مختلف آمریکایی‌ها برای مقابله مستمر و دائمی با انقلاب و جمهوری اسلامی، بهره‌گیری ابزاری و سیاسی از حقوق بشر و اتهام نقض آن در ابعاد مختلف به ایران از سوی مقامات و رسانه‌های غربی بوده است.

وی با اشاره به مناسبت حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی افزود: اسلام دین مهربانی و رسول اکرم(ص) پیامبر رحمت هستند و در قرآن کریم به ظریف‌ترین نکات اخلاقی و رعایت حقوق دیگران به عنوان « حق الناس» اشاره شده است که هنوز این حقوق در جامعه‌ای به طور کامل به دلیل عدم رواج سبک زندگی اسلامی رعایت نمی شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه تصریح کرد: حقوق بشری که غربی‌ها مدعی آن هستند بسیار کامل‌تر و ظریف‌تر، در قرآن کریم و احادیث اسلامی بیان شده است و فرهنگ‌سازی آداب زندگی اسلامی از راهکارهای مقابله با جنگ نرم دشمن است.

حجت‌الاسلام شعبان‌پور با اشاره به آیات قرآن گفت: دشمنان مکر م‌ کنند ولی در برابر مکر خداوند اثری ندارد، استقبال روزافزون جوانان غربی از اسلام در این هجمه ناجوانمردانه به دین خدا شاهد این گفتار است.

وی افزود: اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه علیه ایران از سوی نمایندگان مجالس آمریکا، روز به روز تجدید و با عملیات روانی علیه جمهوری اسلامی همراه است و همیشه یکی از محورهای تحریم‌ها را مسئله حقوق بشر قرار می‌دهند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه با اشاره به جنایات حال حاضر منطقه غرب آسیا گفت: در حالیکه غرب و آمریکا در دنیا به عنوان بزرگترین ناقضان حقوق بشر شناخته شده هستند.

حجت‌الاسلام شعبان‌پور تصریح کرد: آنها در امور کشورهای دنیا به اسم حقوق بشر مداخله کرده  در حالیکه وضعیت بحرانی نقض حقوق بشر و نژاد پرستی در این کشور گویا و موید نقض حقوق بشر در آمریکا است.

وی افزود: حملات هوایی و ریختن آتش بر سر یمنی‌ها، سوری‌ها و حمایت‌هایی که از جنایات مزدوران در سایر نقاط جهان دارند با کدام حقوق بشر سازگاری دارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه تصریح کرد: اختصاص هفته‌ای با عنوان «هفته بازخوانی و افشای دروغ حقوق بشر آمریکایی» می‌تواند آیینه‌ای برای انعکاس نفاق، دورویی و دروغگویی استکبار مدعی حقوق بشر و فرصتی برای معرفی چهره واقعی آمریکای جنایتکار باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات