فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان خبر داد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان از اعزام اکیپ درمانی رایگان به مناطق محروم این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۸۸۹۸۲۹۹
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار محمدرضا عسگری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان از اعزام اکیپ درمانی رایگان به مناطق محروم این شهرستان خبرداد و گقت: این اکیپ درمانی به روستاهای فاقد خانه بهداشت با هدف ارائه خدمات درمانی به اقشار محروم و کم درآمد اعزام شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان تصریح کرد: این قبیل اعزام‌ها از برنامه‌های معاونت بسیج سازندگی است که در ایام مختلف سال با حضور در مناطق محروم و کم درآمد ضمن ویزیت بیماران داروهای مورد نیاز را هم در اختیار آنان قرار می‌دهند.

سرهنگ پاسدار عسگری ادامه داد: در این گروه‌های اعزامی یک پزشک و یک پرستار خدمات رایگان بهداشتی و درمانی از قبیل ویزیت، تست قند خون، تست فشار خون، مشاوره پزشکی و دارو را به شکل رایگان در اختیار بیماران نیازمند قرار می‌دهند.

وی افزود: تاکنون به دو روستای "کهک" و "مزوش" اکیپ درمانی اعزام گردیده که با استقبال اهالی این دو روستا مواجه بودیم و ان‌شا الله تا پایان سال حداقل 3 اکیپ درمانی دیگر به مناطق محروم اعزام خواهیم کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان خدمت رسانی به اقشار کم درآمد و عمران و آبادانی مناطق محروم را از اهداف بزرگ بسیج سازندگی دانست و گفت: اقشار مختلف بسیج از قبیل بسیج جامعه پزشکی، بسیج مهندسین و بسیج دانشجویی با حضور در این مناطق در جهت رفع محرومیت‌ها تلاشی مخلصانه و مجاهدانه انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات